Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tja.. slimprop eller udflåd..
Slimproppen kan "gå" mange gange i løbet af en graviditet .. eller lidt af gangen over tid.. men den bliver gendannet igen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Skulle lige tisse (igen) og så hang der den her lille fætter ud af mig.Er næsten i uge 12. Er det nu man danner slimprop? Farven på billedet er misvisende. Det er hvidt i virkeligheden.
Skulle lige tisse (igen) og så hang der den her lille fætter ud af mig.Er næsten i uge 12. Er det nu man danner slimprop? Farven på billedet er misvisende. Det er hvidt i virkeligheden.
Udflåd. Har nogle gange det samme her
Flowers skriver: Til sarte sjæle: I kan jo lige holde musen over emnet inden i åbner, så kan man nemlig læse starten af teksten , og der var advaret om billede
Til sarte sjæle: I kan jo lige holde musen over emnet inden i åbner, så kan man nemlig læse starten af teksten , og der var advaret om billede
Rigtigt nok Men det er sjældent jeg gør det - glemmer at funktionen er der
fairlady skriver: der står at i parrentes at det er et billed. Så må man da forvente at det kan være et billed af lidt af hvert
der står at i parrentes at det er et billed. Så må man da forvente at det kan være et billed af lidt af hvert
Overskriften er rettet EFTER jeg skrev... Så chill.
for sådan en nybegynder for mig, er det faktisk ganske rart med klamme billeder man prøverat læse sig til ting, men intet er bakket op af billeder, så det er sgu rart man kan gå her ind og få afklaret alle spørgsmålene inden man går i panik
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128