hvad er det !!!!!!!!!!??????? (billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2012

FrkZier

tror nu bare det er udflåd

- og lige en sidebemærkning ang. billedet, så røre det mig ikke du har lagt billedet op, men et lille hint havde være fint, fik sku næsten mælken galt i halsen hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

tror nu bare det er udflåd

- og lige en sidebemærkning ang. billedet, så røre det mig ikke du har lagt billedet op, men et lille hint havde være fint, fik sku næsten mælken galt i halsen hehe

haha, har også rettet overskriften så folk ved det er et billede nu

Anmeld

15. juli 2012

fairlady

rikkeregnbue skriver:

Tror du skulle have advaret om hvad "hvad er det" er. Det er ikke ligefrem et lækkert billede, og jeg er ret sikker på at der sidder nogle sarte mennesker derude (inklusiv mig selv) som gerne ville have undgået dette billede.

For at svare... Jeg aner det ikke. Men ville mene, at det måske bare var noget udflåd af en art? Det er da ret tidligt at slimproppen går.

der står at i parrentes at det er et billed. Så må man da forvente at det kan være et billed af lidt  af hvert

Anmeld

15. juli 2012

Anonym trådstarter

fairlady skriver:

der står at i parrentes at det er et billed. Så må man da forvente at det kan være et billed af lidt  af hvert

Det rettede jeg det til efter det svar

Anmeld

15. juli 2012

Mor1012

Anonym skriver:

Skulle lige tisse (igen) og så hang der den her lille fætter ud af mig.
Er næsten i uge 12. Er det nu man danner slimprop?
Farven på billedet er misvisende. Det er hvidt i virkeligheden.

Har intet imod billedet !! det er vel en side hvor vi kan og skal hjælpe hinanden og bakke hinanden op og jeg kan godt forstå dit billede at du vælger at sætte det ind, det ku jeg selv ha fundet på!!

når det er sagt, ligner det altså slimproppen...

prøv lige google slimprop og tryk på billeder øverst

Anmeld

15. juli 2012

Muhmi

Haha, fik lige set at billedet fra den her debat er ca. to-tre scrolls nede hehe

Anmeld

15. juli 2012

Anonym trådstarter

Emilieprinsessen skriver:

Har intet imod billedet !! det er vel en side hvor vi kan og skal hjælpe hinanden og bakke hinanden op og jeg kan godt forstå dit billede at du vælger at sætte det ind, det ku jeg selv ha fundet på!!

når det er sagt, ligner det altså slimproppen...

prøv lige google slimprop og tryk på billeder øverst

Sådan så min også ud som på google, altså gennemsigtig og prop agtig.

Det på mit billede var mælkehvidt og mere slimet.

Anmeld

15. juli 2012

Mother-love

Hvis det er hvidt i virkeligheden ville jeg ikke bekymre mig. Jeg havde også utrolig meget udflåd i min graviditet og det blev værre og værre jo længere jeg kom hen i graviditeten. Så bind slap jeg ikke for at gå med. Selvom jeg tænkte jubii ikke mens i 8 mdr. Hehehe.

Anmeld

15. juli 2012

Anonym trådstarter

michelledam skriver:

Hvis det er hvidt i virkeligheden ville jeg ikke bekymre mig. Jeg havde også utrolig meget udflåd i min graviditet og det blev værre og værre jo længere jeg kom hen i graviditeten. Så bind slap jeg ikke for at gå med. Selvom jeg tænkte jubii ikke mens i 8 mdr. Hehehe.

Indtil videre kommer det kun ved toilet besøg, heldigvis, så sejler ikke rundt i trusserne haha

Anmeld

15. juli 2012

camillahej

øEj føj aner ikk?! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.