hvad er det !!!!!!!!!!??????? (billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2012

Anonym trådstarter

Tanjadamgaard skriver:

Bare rolig, det har jeg også oplevet - og som de andre siger er det ganske normalt. Man producere bare lidt mere udflåd når man er gravid  

Ps. jeg har intet imod du ligger billedet op! 

Ja, det da vildt hvad der kommer ud når man er gravid
Tak fordi du kan tåle klamme billeder, hehe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2012

babymus77

Det rører nu heller ikke mig !!! Tænker også udflåd, det ændre sig meget gennem alle de uger, og mdr:-) Tillykke med de veloverstået 12 uger;-)

Anmeld

15. juli 2012

Miss Church

Tror bare det er almindeligt udflåd

Herreste gud. Det genere ikke mig med sådan et billede. Det ser de fleste nok alligevel hver dag

Held og lykke med maven  

Anmeld

15. juli 2012

Anonym trådstarter

babymus77 skriver:

Det rører nu heller ikke mig !!! Tænker også udflåd, det ændre sig meget gennem alle de uger, og mdr:-) Tillykke med de veloverstået 12 uger;-)

Tak for det

Anmeld

15. juli 2012

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Tror bare det er almindeligt udflåd

Herreste gud. Det genere ikke mig med sådan et billede. Det ser de fleste nok alligevel hver dag

Held og lykke med maven  

Heh, ja mon ikke... Synes da der findes mange andre lignende billeder af den art.

Anmeld

15. juli 2012

Annana89

Jeg er sku godt nok heller ikke sart! Sys de billeder fol ligger op af deres kønsdele for at finde ud af om de har kønsvorter er 100 gange værre!

Jeg vil het sikkert også tænke at det bare er udflod med en smule blod i fra de små blodkar! Helt ubetydeligt. Hvis di selvf ellers har det godt og som du plejer!

MEN faktisk sårn der så det ud da min slimprop gik! Men jeg tror ikke det der er slimproppen!

Anmeld

15. juli 2012

Anonym trådstarter

Annana89 skriver:

Jeg er sku godt nok heller ikke sart! Sys de billeder fol ligger op af deres kønsdele for at finde ud af om de har kønsvorter er 100 gange værre!

Jeg vil het sikkert også tænke at det bare er udflod med en smule blod i fra de små blodkar! Helt ubetydeligt. Hvis di selvf ellers har det godt og som du plejer!

MEN faktisk sårn der så det ud da min slimprop gik! Men jeg tror ikke det der er slimproppen!

Ja, det er lige privat nok med sådan nogle billeder.

Det var helt mælkehvidt, billedet snyder meget. Og har ingen smerter eller noget.

Min slimprop ved 1 graviditet så helt anderledes ud da den gik.

Anmeld

15. juli 2012

Flowers

rikkeregnbue skriver:

Tror du skulle have advaret om hvad "hvad er det" er. Det er ikke ligefrem et lækkert billede, og jeg er ret sikker på at der sidder nogle sarte mennesker derude (inklusiv mig selv) som gerne ville have undgået dette billede.

For at svare... Jeg aner det ikke. Men ville mene, at det måske bare var noget udflåd af en art? Det er da ret tidligt at slimproppen går.

Til sarte sjæle: I kan jo lige holde musen over emnet inden i åbner, så kan man nemlig læse starten af teksten , og der var advaret om billede

Anmeld

15. juli 2012

UnderCover37

Synes det er fint du lægger et billede op, da den slags ér skide svært at forklare!

Er sikker på at det bare er sejt udflåd - den slags har jeg også haft både under tidl graviditet men også uden at være gravid (selvom det er yderst sjældent)

Anmeld

15. juli 2012

Anonym trådstarter

UnderCover34 skriver:

Synes det er fint du lægger et billede op, da den slags ér skide svært at forklare!

Er sikker på at det bare er sejt udflåd - den slags har jeg også haft både under tidl graviditet men også uden at være gravid (selvom det er yderst sjældent)

Ja nemlig, plus det måske kan berolige andre.

Men tak for dit svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.