Er chancen større for det sker igen ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2012

Lusi

Anonym skriver:

uha det lyder som noget af nogen omgange...

Jeg behøver egentlig ikke være anonym mere, da det ikke er hemmeligt mere NYLUND her.
Det var pludselig vandafgang, i uge 33+4 han blev så derinde til 34+0 hvor jeg blev sat i gang.

Ja, skal godt nok heller ikke have flere børn!

Men nu har jeg jo slet ik prøvet at føde, hvorfor gik vandet? Det kan man ik svare på eller hvad?
Tænker bare lægerne er jo så dygtige nu til dags, så det ville faktisk undre mig, hvis de ik kan svare på det
Hvis man véd hvorfor, burde de jo også kunne fortælle, om der er chancer for det samme sker igen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2012

Anonym trådstarter

Lusi skriver:

Ja, skal godt nok heller ikke have flere børn!

Men nu har jeg jo slet ik prøvet at føde, hvorfor gik vandet? Det kan man ik svare på eller hvad?
Tænker bare lægerne er jo så dygtige nu til dags, så det ville faktisk undre mig, hvis de ik kan svare på det
Hvis man véd hvorfor, burde de jo også kunne fortælle, om der er chancer for det samme sker igen..

ja det har du ret i.. jeg skal til samtale med en læge når jeg skal til MD d 20/9 netop fordi jeg har født for tidligt før.. dengang kunne de ikke fortælle mig hvorfor, men der er sikkert også sket meget på 8 år.. fik jo min søn i 2004.

Anmeld

8. august 2012

Lusi

Anonym skriver:

ja det har du ret i.. jeg skal til samtale med en læge når jeg skal til MD d 20/9 netop fordi jeg har født for tidligt før.. dengang kunne de ikke fortælle mig hvorfor, men der er sikkert også sket meget på 8 år.. fik jo min søn i 2004.

Hmm.. Ja må da så håbe de kan sige noget brugbart

Anmeld

8. august 2012

fairlady

jeg læste her: http://www.praematur.dk/Default.aspx?ID=72&action=ShowThread&ThreadID=1112

at chancen for at føde for tidligt, er fordoblet, hvis man engang har født for tidligt...

men det er jo stadig ikke en voldsom stor risiko vi snakker om...

det kan også være at du har haft en uopdaget infektion første gang?

Anmeld

8. august 2012

TbCp

Anonym skriver:

uha det var også tidligt i uge 32 !! skete der det samme som ved den første, da fødslen gik i gang ??

1. gang gik vandet og veerne startede så småt 1/2 time senere
2. gang startede veerne og vandet gik engang dagen efter

Anmeld

8. august 2012

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

1. gang gik vandet og veerne startede så småt 1/2 time senere
2. gang startede veerne og vandet gik engang dagen efter

Okay sjovt det lige var modsat. Hvor langtid brugte i på neonatal? Vi var der 3 uger..

Anmeld

8. august 2012

TbCp

Anonym skriver:

Okay sjovt det lige var modsat. Hvor langtid brugte i på neonatal? Vi var der 3 uger..

1. gang 2 uger på neonatal/mor-barn afsnit
2. gang 4 mdr. ialt... hvor vi den første måned var på den intensive neo afd. og et par gange forbi børneintensiv. Herefter 3 mdr. på en anden afdeling...

Anmeld

8. august 2012

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

1. gang 2 uger på neonatal/mor-barn afsnit
2. gang 4 mdr. ialt... hvor vi den første måned var på den intensive neo afd. og et par gange forbi børneintensiv. Herefter 3 mdr. på en anden afdeling...

puhaa så har i godt nok også været igennem lidt..

Anmeld

8. august 2012

TbCp

Anonym skriver:

puhaa så har i godt nok også været igennem lidt..

Ja det var nogle hårde måneder!
Men nu har vi heldigvis 2 mega skønne og ikke mindst, raske børn

Anmeld

8. august 2012

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

Ja det var nogle hårde måneder!
Men nu har vi heldigvis 2 mega skønne og ikke mindst, raske børn

dejligt, men det er jo også hovedsagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.