Er chancen større for det sker igen ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2012

DitteFisk

Anonym skriver:

Puha... Man jeg kan selvfølgelig altid håbe at jeg går helt til termin..

Ja bestemt det håber jeg du gør.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2012

Anonym trådstarter

Gigl skriver:

Ja bestemt det håber jeg du gør.

Tak

Anmeld

16. juli 2012

Mother-love

Anonym skriver:

Så er der da et håb endnu.. Ønsker mig bare en super dejlig graviditet, og gå til termin... OG IKKE noget langt sygehus ophold bagefter.

Det kan jeg godt forstå. Det må også være rigtig hårdt at være indlagt så længe.

Anmeld

19. juli 2012

Tannie2811

Da jeg fødte min datter på Riget for 2 år siden i uge 26+2, fik jeg besked på at chancen for at føde for tidligt næste gang ville være ekstremt stor. Selvfølgelig vil jeg kunne være heldig at gå tiden ud eller en del længere end sidst, men jeg sku nok indstille mig på det værste fra start. Til gengæld ved de denne gang at jeg højest tænkeligt skal indlægges af flere omgange, hvor jeg kun må ligge med mindre jeg skal på toilettet eller i bad. Og bad vil foregå siddende på en stol. Derudover var der snak om cerclage og forebyggende medicin mod eventuelle veer og blærebetændelser / nyre- bækkenbetændelser. Havde 16 blærebetændelser og 2-3 nyre-bækken med min prinsesse !!

Men håber på det bedste til den tid. Lægerne siger som regel også at det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde, hvad årsagen har været osv.

Håber du går tiden ud

Anmeld

19. juli 2012

Anonym trådstarter

Tannie2811 skriver:

Da jeg fødte min datter på Riget for 2 år siden i uge 26+2, fik jeg besked på at chancen for at føde for tidligt næste gang ville være ekstremt stor. Selvfølgelig vil jeg kunne være heldig at gå tiden ud eller en del længere end sidst, men jeg sku nok indstille mig på det værste fra start. Til gengæld ved de denne gang at jeg højest tænkeligt skal indlægges af flere omgange, hvor jeg kun må ligge med mindre jeg skal på toilettet eller i bad. Og bad vil foregå siddende på en stol. Derudover var der snak om cerclage og forebyggende medicin mod eventuelle veer og blærebetændelser / nyre- bækkenbetændelser. Havde 16 blærebetændelser og 2-3 nyre-bækken med min prinsesse !!

Men håber på det bedste til den tid. Lægerne siger som regel også at det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde, hvad årsagen har været osv.

Håber du går tiden ud

Puh det har været en hård omgang for jer.. Venter du dig nu ?? Håber også for dig du går tiden ud eller i hvertfald bare lidt længere tid end sidst

Anmeld

7. august 2012

Tannie2811

Havde slet ikke set kommentareren på mit indlæg.

Venter mig ikke endnu, men vi vil gerne snart have en lillebror el. lillesøster herhjemme.

Ja bare noget længere end sidst. vil sige at jeg ville være glad for uge 32 og opefter.

Anmeld

7. august 2012

Faith

Første gang fødte jeg 33+3 og anden gang 38+1.

Anmeld

8. august 2012

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

Jeg ved ikke om der er større risiko 2. gang, men jeg fødte for tidligt begge gange

1. gang 35+2
2. gang 32+2

uha det var også tidligt i uge 32 !! skete der det samme som ved den første, da fødslen gik i gang ??

Anmeld

8. august 2012

Lusi

Anonym skriver:

Hej piger.. Lige et ?
Jeg fødte i år 2004 en dreng i uge 34+0, er nu gravid igen. Mit spørgsmål er så: er chancen større for at føde tidligere igen højere end normalt ??
Hvad er jeres oplevelse med nummer 2, født i også tidligere der ??

Det er nok lidt svært at sammenligne. Der er jo mange forskellige årsager til tidlig fødsel.
35+4
30+1
Jeg havde svangerskabsforgiftning begge gange. Første gang var det min datter det gik ud over, jeg var ik syg, men hun var stresset og skulle dermed ud.
Med min søn, var han heldigvis ik syg eller noget, men jeg var selv ved at miste livet. Jeg var rigtig syg, men fik dog alligevel et chok da de kom bagefter og sagde at det var tæt på jeg ik selv havde klaret det

Min egen læge har så også efterfølgende sagt, at der er minimal chance for at få forgiftning to gange, når det er samme far, til begge graviditer (og det er det)..

Hvad var årsagen til du fødte tidligt, første gang?

Anmeld

8. august 2012

Anonym trådstarter

Lusi skriver:

Det er nok lidt svært at sammenligne. Der er jo mange forskellige årsager til tidlig fødsel.
35+4
30+1
Jeg havde svangerskabsforgiftning begge gange. Første gang var det min datter det gik ud over, jeg var ik syg, men hun var stresset og skulle dermed ud.
Med min søn, var han heldigvis ik syg eller noget, men jeg var selv ved at miste livet. Jeg var rigtig syg, men fik dog alligevel et chok da de kom bagefter og sagde at det var tæt på jeg ik selv havde klaret det

Min egen læge har så også efterfølgende sagt, at der er minimal chance for at få forgiftning to gange, når det er samme far, til begge graviditer (og det er det)..

Hvad var årsagen til du fødte tidligt, første gang?

uha det lyder som noget af nogen omgange...

Jeg behøver egentlig ikke være anonym mere, da det ikke er hemmeligt mere NYLUND her.
Det var pludselig vandafgang, i uge 33+4 han blev så derinde til 34+0 hvor jeg blev sat i gang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.