Er chancen større for det sker igen ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2012

132319

Mit første barn er født 34+1 og mit andet er født 36+6. (Vandafgang uden veer i 33+2 og 36+5)

Jeg blev tjekket regelmæssigt under anden graviditet og alt så umiddelbart ud til at jeg ville gå tiden ud men hun valgte alligevel at komme lidt før

Der er ingen forklaring på hvorfor jeg føder før tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg fik thea i uge 34+ pga ssf. Denne gang blev jeg sat igang til termin.

Fik at vide at chancen for at føde før tid denne gang ville være noget større, da chancen for at få ssf igen var større. Men jeg gik til termin.

Tror det kommer meget an på hvorfor man fødte før tid, første gang! 

Held og lykke med det  Vh stine

Anmeld

15. juli 2012

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

1. Gang 14 dage

2. Gang 4 mdr

Puha 4 måneder...

Anmeld

16. juli 2012

TbCp

Anonym skriver:

Puha 4 måneder...

Ja han blev meget syg!

hvor længe var du indlagt?

Anmeld

16. juli 2012

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

Ja han blev meget syg!

hvor længe var du indlagt?

Altså jeg blev indlagt med vandafgang tirsdag, fredag den 20 kl 00.51 blev han født og vi var indlagt til den 15 marts, så en lille måned...

Anmeld

16. juli 2012

Anonym trådstarter

132319 skriver:

Mit første barn er født 34+1 og mit andet er født 36+6. (Vandafgang uden veer i 33+2 og 36+5)

Jeg blev tjekket regelmæssigt under anden graviditet og alt så umiddelbart ud til at jeg ville gå tiden ud men hun valgte alligevel at komme lidt før

Der er ingen forklaring på hvorfor jeg føder før tid

Det virker ikke som om at lægen vil holde ekstra øje med mig, selvom jeg fødte i uge 34+0. Jeg havde også sukkersyge da jeg var gravid..

Anmeld

16. juli 2012

Mother-love

Ved ikke om risikoen er større. Men min kærestes fætter,s kone fødte den første i uge35 og de to næste gik hun terminen ud.

Anmeld

16. juli 2012

DitteFisk

Ja jeg mener at jeg har læst at der er større risiko for at føde for tidligt anden gang også hvis man har gjort det første gang  
Det kan være livmoderhalsens størrelse, bækkenet eller andet der kan gøre, at man har svært ved at holde på barnet.. 

Anmeld

16. juli 2012

Anonym trådstarter

michelledam skriver:

Ved ikke om risikoen er større. Men min kærestes fætter,s kone fødte den første i uge35 og de to næste gik hun terminen ud.

Så er der da et håb endnu.. Ønsker mig bare en super dejlig graviditet, og gå til termin... OG IKKE noget langt sygehus ophold bagefter.

Anmeld

16. juli 2012

Anonym trådstarter

Gigl skriver:

Ja jeg mener at jeg har læst at der er større risiko for at føde for tidligt anden gang også hvis man har gjort det første gang  
Det kan være livmoderhalsens størrelse, bækkenet eller andet der kan gøre, at man har svært ved at holde på barnet.. 

Puha... Man jeg kan selvfølgelig altid håbe at jeg går helt til termin..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.