Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Team Putte skriver: Uh spændende! Hvor og hvornår skal i holde det?
Uh spændende!
Hvor og hvornår skal i holde det?
Vi holder det den 2. sep i den kirke hvor jeg selv er døbt, efterfulgt af brunch på hotel scandic.
Glæder mig til at nyde at feste, uden at tænke på oprydning bagefter.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Laijona Äiti skriver: Vi holder det den 2. sep i den kirke hvor jeg selv er døbt, efterfulgt af brunch på hotel scandic. Glæder mig til at nyde at feste, uden at tænke på oprydning bagefter.
Skønt!
Vi holder 30. september i den kirke både mig og mine søskende er konfirmeret i Vi bestiller maden udefra og holder i forsamlingshus om eftermiddagen.. Vi har så hjælp på i køkkenet til at tage det praktiske som opvask og fylde fade, og så er manden jo leder i et rengøringsfirma så rengøringen bliver intet problem
Team Putte skriver: Skønt! Vi holder 30. september i den kirke både mig og mine søskende er konfirmeret i Vi bestiller maden udefra og holder i forsamlingshus om eftermiddagen.. Vi har så hjælp på i køkkenet til at tage det praktiske som opvask og fylde fade, og så er manden jo leder i et rengøringsfirma så rengøringen bliver intet problem
Vi har valgt den kirke hvor min niece/gudbarn er døbt og min søster konfirmeret og bror gift.
Laijona Äiti skriver: Vi har valgt den kirke hvor min niece/gudbarn er døbt og min søster konfirmeret og bror gift.
Masser af tilhørsforhold.. Det er med til at gøre det ekstra specielt
Team Putte skriver: Masser af tilhørsforhold.. Det er med til at gøre det ekstra specielt
Ja, det hjælper på det når kirkerne i denne by er herre grimme... og kedelige
Laijona Äiti skriver: Ja, det hjælper på det når kirkerne i denne by er herre grimme... og kedelige
Kirkerne.. i flertal Her har vi kun en kirke at slås med, standart landsbykirke
Team Putte skriver: Kirkerne.. i flertal Her har vi kun en kirke at slås med, standart landsbykirke
hehe... ja vi har flere kirker her... haha... jeg bor mindre end 200 meter fra 3 af dem.
Laijona Äiti skriver: hehe... ja vi har flere kirker her... haha... jeg bor mindre end 200 meter fra 3 af dem.
Fy føj da Så mange kristne kan der da næppe være samlet på et sted at der er brug for hele 3 kirker
Team Putte skriver: Fy føj da Så mange kristne kan der da næppe være samlet på et sted at der er brug for hele 3 kirker
det er forskeliige kirker
Katolsk
Batistisk
og luthersk evangelisk
(inden for 500 meter er der så to luthersk evangeliske mere)
Laijona Äiti skriver: det er forskeliige kirker Katolsk Batistisk og luthersk evangelisk (inden for 500 meter er der så to luthersk evangeliske mere)
Arh.. Hvilken har i så valgt?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128