Børnepenge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.811 visninger
34 svar
0 synes godt om
14. juli 2012

Team Putte

Hej skønne trunter

Er der ik noget med at der her børnepenge her d. 20.? Og så er det jo jeg er nysgerrig for om vi får dem allerede denne gang når lillepigen er fra 25. juni eller det først er næste gang?

Og hvordan gør man lige.. Går de selv ind på ens nemkonto eller skal man foretage sig noget for at de ved hvor pengene skal sættes ind?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2012

lio

Team Putte skriver:

Hej skønne trunter

Er der ik noget med at der her børnepenge her d. 20.? Og så er det jo jeg er nysgerrig for om vi får dem allerede denne gang når lillepigen er fra 25. juni eller det først er næste gang?

Og hvordan gør man lige.. Går de selv ind på ens nemkonto eller skal man foretage sig noget for at de ved hvor pengene skal sættes ind?

Som jeg læser så går de automatisk ind på morens nemkonto den 20. juli, når de er født inden den 31. juni.

Anmeld

15. juli 2012

Team Putte

15. juli 2012

LotusCPH

Hé hé Pernille var jo også derfor jeg sku nå at føde inden vi nåede det lige. Registrerede fødsler inden 30. Juni for ydelsen. Som der står, så sker det automatisk, hvis ikk ringer man bare op, du har jo idas cprkort

Anmeld

15. juli 2012

LotusCPH

Hé hé Pernille var jo også derfor jeg sku nå at føde inden vi nåede det lige. Registrerede fødsler inden 30. Juni for ydelsen. Som der står, så sker det automatisk, hvis ikk ringer man bare op, du har jo idas cprkort

Anmeld

16. juli 2012

Team Putte

Laijona Äiti skriver:

Som jeg læser så går de automatisk ind på morens nemkonto den 20. juli, når de er født inden den 31. juni.

Jah det fik jeg det oz til Jeg var bare for doven til at søge efter det selv sådan kl sent hvis nogen nu lige vidste en ting eller 2

Vi står og skal købe ny autostol så det kunne vi jo ligeså godt tage ud af børnepengene hvis vi fik nogle

Anmeld

16. juli 2012

Team Putte

LotusCPH skriver:

Nå dt var derfor du var så ivrig Troede bare det var fordi de ik er ligeså søde i juli's terminsgruppe som vi er

Anmeld

16. juli 2012

LotusCPH

Team Putte skriver:

Nå dt var derfor du var så ivrig Troede bare det var fordi de ik er ligeså søde i juli's terminsgruppe som vi er

ha ha self. også det sidste du nævner ville jo ik forlade jer

Anmeld

16. juli 2012

Team Putte

LotusCPH skriver:

ha ha self. også det sidste du nævner ville jo ik forlade jer

Hehe vi ville oz være kede af at undvære dig! Hvem i alverden skulle så snakke om romkugler?!

Vi står og skal købe ny autostol så det passer mig udemærket at vi får børnepenge allerede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.