Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Team Putte skriver: Jah det fik jeg det oz til Jeg var bare for doven til at søge efter det selv sådan kl sent hvis nogen nu lige vidste en ting eller 2 Vi står og skal købe ny autostol så det kunne vi jo ligeså godt tage ud af børnepengene hvis vi fik nogle
Jah det fik jeg det oz til Jeg var bare for doven til at søge efter det selv sådan kl sent hvis nogen nu lige vidste en ting eller 2
Vi står og skal købe ny autostol så det kunne vi jo ligeså godt tage ud af børnepengene hvis vi fik nogle
jamne nu du bragte det op tænkte jeg at jeg lige kunne tjekke, jeg selv skal jo også forvente at få nogle jo... vi synes det er meget passende da vi er ved at arrangere barnedåb.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lyder som en go ide at spare til barnedåb, gør vi også her. og Pernille Ohh Gud ja de romkugler :p de smager slet. Ik så godt som jeg husker dem ja de er ikk billige de autostole så et godt sted at bruge dem
Laijona Äiti skriver: jamne nu du bragte det op tænkte jeg at jeg lige kunne tjekke, jeg selv skal jo også forvente at få nogle jo... vi synes det er meget passende da vi er ved at arrangere barnedåb.
Uh ja barnedåb Den har vi allerede sat penge af til, men resten af børnepengene kommer oz til at gå til barnedåben.. Det kan hurtigt løbe op sådan noget skidt
LotusCPH skriver: Lyder som en go ide at spare til barnedåb, gør vi også her. og Pernille Ohh Gud ja de romkugler :p de smager slet. Ik så godt som jeg husker dem ja de er ikk billige de autostole så et godt sted at bruge dem
Du har sgu nok ædt din kvote af romkugler for resten af livet Fik du overhoved spist dem du havde i tasken da i kørte til sygehuset med veer?
Ja den autostol vi har nu skal sættes fast med selen hver eneste gang vi skal noget, det er kæresten ved at være lidt træt af Vores bil er for gammel til isofix, men man kan få baser der kan sættes fast med selen og så skal autostolen klikkes fast i den.. Ingen billig løsning, vi kommer til at bruge omkring 2500-3000 på det skidt, men hellere det end farmand kører sur i den nuværende autostol og ik gider have oz med i bilen fordi vi er besværlige
Team Putte skriver: Uh ja barnedåb Den har vi allerede sat penge af til, men resten af børnepengene kommer oz til at gå til barnedåben.. Det kan hurtigt løbe op sådan noget skidt
ja det kan det, vi var nede og aftale barnedåb idag så alt er planlagt dertil.
Team Putte skriver: Du har sgu nok ædt din kvote af romkugler for resten af livet Fik du overhoved spist dem du havde i tasken da i kørte til sygehuset med veer? Ja den autostol vi har nu skal sættes fast med selen hver eneste gang vi skal noget, det er kæresten ved at være lidt træt af Vores bil er for gammel til isofix, men man kan få baser der kan sættes fast med selen og så skal autostolen klikkes fast i den.. Ingen billig løsning, vi kommer til at bruge omkring 2500-3000 på det skidt, men hellere det end farmand kører sur i den nuværende autostol og ik gider have oz med i bilen fordi vi er besværlige
Ja for pokker da, med alle de romkugler der er kommet indenbords burde det være til en flot plads i guiness records
Ja fy for den da, det var dyrt. Men ja det ska jo være godt for alle. Forstår Jer nu godt.
Laijona Äiti skriver: ja det kan det, vi var nede og aftale barnedåb idag så alt er planlagt dertil.
Uh spændende!
Hvor og hvornår skal i holde det?
LotusCPH skriver: Ja for pokker da, med alle de romkugler der er kommet indenbords burde det være til en flot plads i guiness records Ja fy for den da, det var dyrt. Men ja det ska jo være godt for alle. Forstår Jer nu godt.
Ja det endte med 1300 kr for basen og 1400 for ny autostol.. Med flasker og andet nødvendigt endte vi med at bruge 3200 i babysam i går... Det er vist godt der kommer børnepenge
Jibbe skriver: Jeg kan altså anbefale jer at kigge på udenlandske hjemmesider. Der er en del at spare på autostole osv. Vi købte nr 2 autostol på pramworld.uk tror jeg det hed. En maxi cosi der i babysam koster 2000 kostede omkring 8-900 kr inkl fragt. Og leveret inden for 5 dage Kan også anbefale at kigge på autostol.dk - han linker til de sider der har den billigeste autostol af dem man kigger på. Vi købte en ekstra base til babys autostol via et link fra ham. Her sparede vi alligevel omkring 3-400 kr i forhold til babysam
Jeg kan altså anbefale jer at kigge på udenlandske hjemmesider. Der er en del at spare på autostole osv. Vi købte nr 2 autostol på pramworld.uk tror jeg det hed. En maxi cosi der i babysam koster 2000 kostede omkring 8-900 kr inkl fragt. Og leveret inden for 5 dage Kan også anbefale at kigge på autostol.dk - han linker til de sider der har den billigeste autostol af dem man kigger på. Vi købte en ekstra base til babys autostol via et link fra ham. Her sparede vi alligevel omkring 3-400 kr i forhold til babysam
Gode råd men vi var i babysam i går, så vi har allerede købt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128