norby skriver:
Kender følelsen, bortset fra min mand og jeg ingen tlf fik..
Min mand havde lavet en annonce på dba.dk hvor i han søgte 2 stk sumsung galaxy SII, og en ung kvinde kontakter ham pr sms og fortæller hun har 2 stk. i mine øre lød det meget underligt, men kunne desværre ikke tale manden til fornuft..
Han overføre 4500 kr til hendes konto, og der efter skulle hun sende disse 2 tlf, men der kom aldrig 2 tlf. min mand havde sendt ehnde fragt label via sit arbejde så han kunne holde øje med den under fragt.. men post dk havde aldrig modtaget denne pakke hun påstod at ha sendt..
Det var så i april og der er stadig ingen tlf dukket up, hun er nu politi anmeldt men de kan intet gøre med mindre vi hiver hende i rette, også det er desværre dyre omkostning.. Så vi har måtte vinke farvel til 4500 kr..
Tror min mand har lært af denne omgang, selvom han aldrig har oplevet den slags før..
Men JA der er mange svindler rundt omkring, og de svindler på hver deres måde bare for at få penge..
Jeg fik en henvendelse fra en kvinde der solgte en iphone, hun ville have mit kortnr, cvr nr og sikkerhedsnr så skulle hendes mand sætte en handel op gennem hans arbejde i microsoft, ej vel