Ah fuck :( snydt køb af iphone- advarsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.126 visninger
33 svar
0 synes godt om
14. juli 2012

Anonym trådstarter

Her har man undersøgt sikkerhed omkring privat køb af iphone og troede man havde al viden,- men ak, køber idag en tlf, der så viser sig at være købt på afbetaling og hvis sælger ikke betaler sine afdrag hvilke h*n nok ikke gør efter at have scoret nemme penge, så lukker teleselskabet tlf..

Derfor pas på og ja, enten handel via personer man kender eller via et teleselskab, I KNOW NOW

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2012

MorDk

Det var sgu da noget møg

Anmeld

14. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Øv hvor trist

Anmeld

14. juli 2012

TeamRocket

Kan man lukke en telefon, er det ikke kun abb der bliver lukket?

Surt for dig, folk er nogle snydepelse! Hvordan fandt du ud af det?

Anmeld

14. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Troede ikke man kunne lukke for telefoner længere.

Men ellers synes jeg da at jeg er gået forbi et par butikker hvor der står åbning af simlåste telefoner: 100kr. Studsede over det, for det troede jeg ikke kunne lade sig gøre.

Anmeld

14. juli 2012

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Troede ikke man kunne lukke for telefoner længere.

Men ellers synes jeg da at jeg er gået forbi et par butikker hvor der står åbning af simlåste telefoner: 100kr. Studsede over det, for det troede jeg ikke kunne lade sig gøre.

Det her er ikke bare alm simlås, det er en totalt låsning af telefonen så den under ingen omstændigheder kan bruges. Teleselskaberne bruger det i kamp mod svindlere der køber på afbetraling og sælger videre for derefter ikke længere at afbetale på sin gæld

Anmeld

14. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Det her er ikke bare alm simlås, det er en totalt låsning af telefonen så den under ingen omstændigheder kan bruges. Teleselskaberne bruger det i kamp mod svindlere der køber på afbetraling og sælger videre for derefter ikke længere at afbetale på sin gæld

sikke noget røv

Var slet ikke klar over at der var nogle der gjorde det. Det er da også for dumt, for så sidder de jo bare med en masse gæld

Anmeld

14. juli 2012

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Kan man lukke en telefon, er det ikke kun abb der bliver lukket?

Surt for dig, folk er nogle snydepelse! Hvordan fandt du ud af det?

Nej efter ny lov kan teleselskaberne godt lukke for tlf da via imeinummeret, da tlf og abonoment hænger sammen

Anmeld

14. juli 2012

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

sikke noget røv

Var slet ikke klar over at der var nogle der gjorde det. Det er da også for dumt, for så sidder de jo bare med en masse gæld

De underlader bare at betale

Anmeld

14. juli 2012

Lullaby

Anonym skriver:

Her har man undersøgt sikkerhed omkring privat køb af iphone og troede man havde al viden,- men ak, køber idag en tlf, der så viser sig at være købt på afbetaling og hvis sælger ikke betaler sine afdrag hvilke h*n nok ikke gør efter at have scoret nemme penge, så lukker teleselskabet tlf..

Derfor pas på og ja, enten handel via personer man kender eller via et teleselskab, I KNOW NOW

Min mand siger at du kan ændre imei-nr på tlf.  Det skal nok googles.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.