Ah fuck :( snydt køb af iphone- advarsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

De underlader bare at betale

ja men gælden stiger og stiger. Jeg går ikke udfra at den ophører med at eksistere. Så dumt af dem er det i hvert fald.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2012

Mist

Anonym skriver:

Her har man undersøgt sikkerhed omkring privat køb af iphone og troede man havde al viden,- men ak, køber idag en tlf, der så viser sig at være købt på afbetaling og hvis sælger ikke betaler sine afdrag hvilke h*n nok ikke gør efter at have scoret nemme penge, så lukker teleselskabet tlf..

Derfor pas på og ja, enten handel via personer man kender eller via et teleselskab, I KNOW NOW

Kender følelsen, bortset fra min mand og jeg ingen tlf fik.. 

Min mand havde lavet en annonce på dba.dk hvor i han søgte 2 stk sumsung galaxy SII, og en ung kvinde kontakter ham pr sms og fortæller hun har 2 stk. i mine øre lød det meget underligt, men kunne desværre ikke tale manden til fornuft.. 

Han overføre 4500 kr til hendes konto, og der efter skulle hun sende disse 2 tlf, men der kom aldrig 2 tlf. min mand havde sendt ehnde fragt label via sit arbejde så han kunne holde øje med den under fragt.. men post dk havde aldrig modtaget denne pakke hun påstod at ha sendt.. 

Det var så i april og der er stadig ingen tlf dukket up, hun er nu politi anmeldt men de kan intet gøre med mindre vi hiver hende i rette, også det er desværre dyre omkostning.. Så vi har måtte vinke farvel til 4500 kr.. 

Tror min mand har lært af denne omgang, selvom han aldrig har oplevet den slags før.. 

Men JA der er mange svindler rundt omkring, og de svindler på hver deres måde bare for at få penge.. 

Anmeld

14. juli 2012

ano14316

Lullaby skriver:

Min mand siger at du kan ændre imei-nr på tlf.  Det skal nok googles.

Man kan ikke skifte imei nr på en telefon

Anmeld

14. juli 2012

Lullaby

ano14316 skriver:

Man kan ikke skifte imei nr på en telefon

Jo det kan du godt (min mand er tlf-nørd). Det er megabesværligt og koster en del..

Anmeld

14. juli 2012

ano14316

Lullaby skriver:

Jo det kan du godt (min mand er tlf-nørd). Det er megabesværligt og koster en del..

Ja det kræver du skifter mainboadet.. men det kan nok ikke betale sig..
Det er altså ikke noget man bare lige gør..

Men ts tag kontakt til det selskab som telefonen er købt hos.. de er nemlig meget interesseret i at finde dem der gør den slags

Anmeld

14. juli 2012

Lullaby

Ja det kræver du skifter mainboadet.. men det kan nok ikke betale sig..
Det er altså ikke noget man bare lige gør..

Men ts tag kontakt til det selskab som telefonen er købt hos.. de er nemlig meget interesseret i at finde dem der gør den slags

Det er da ikke rigtigt. Der findes software til det på nettet hvor du ændrer det uden at fjerne noget som helst. At det er megasvært og ikke lige for os alm mennesker er en anden sag..

Anmeld

14. juli 2012

ano14316

Lullaby skriver:

Det er da ikke rigtigt. Der findes software til det på nettet hvor du ændrer det uden at fjerne noget som helst. At det er megasvært og ikke lige for os alm mennesker er en anden sag..

Okay det vidste jeg så ikke..

Anmeld

14. juli 2012

Lullaby

ano14316 skriver:

Okay det vidste jeg så ikke..

Nej heller ikke jeg før min mand han viste mig det. Jeg troede også, at det var fastlåst men man kan godt

Anmeld

14. juli 2012

Dustmuz

Her har man undersøgt sikkerhed omkring privat køb af iphone og troede man havde al viden,- men ak, køber idag en tlf, der så viser sig at være købt på afbetaling og hvis sælger ikke betaler sine afdrag hvilke h*n nok ikke gør efter at have scoret nemme penge, så lukker teleselskabet tlf..

Derfor pas på og ja, enten handel via personer man kender eller via et teleselskab, I KNOW NOW

ifl loven, KAN du forlange dine penge tilbage af sælger..

da han ikke har givet dig korrekte informationer

Anmeld

14. juli 2012

Dustmuz

vil gerne finde de pågældene paragraffer du kan hive ham i civil retten med, eller politi anmelde ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.