Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg syns det er godt hun fik fred forstå mig ret. Tænk lige på de traumer hun ville ha og de smerter hun skulle leve med. Håber hendes søstre har taget godt imod hende i himlen. Men har virkelig haft tankerne hos hende der er ik GÅet et minut uden mine tanker har været hos den lille pige. 6 År er en for tidlig alder at gå bort i. Jeg tænder 3 lys for de 3 små engle som Gud har taget under sine vinger.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
puuha - jeg er bare SÅ påvirket af det.... er lige ved at tude - det er noget af det værste jeg nogensinde har hørt om, og jeg har ingen ord!!!! Stakkels stakkels familie!!!!!!!
Hvil i fred piger
Det er dybt tragisk !
Mit hjerte græder hvor er det uretfærdigt ! Himlen er nu blevet 3 smukke engler rigere ! Hvil i fred kære små
Må fandme være hårdt at miste en om torsdagen, en om fredagen og så en lørdag
Vidunderligeunger skriver: Jeg ved ikke om der er lavet en tråd allerede, men jeg kan se på "tænd et lys for......" at den sidste søster også er død af sine kvæstelser. Måske det er underligt når man ikke kender familien men jeg vil iaften tænde tre små lys for hver pige. At nogen forældre skal igennem noget så smertefuldt er jo ikke rimeligt :/ tænker til familien!! http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-51845517:seksårig-lillesøster-er-død.html
Jeg ved ikke om der er lavet en tråd allerede, men jeg kan se på "tænd et lys for......" at den sidste søster også er død af sine kvæstelser.
Måske det er underligt når man ikke kender familien men jeg vil iaften tænde tre små lys for hver pige. At nogen forældre skal igennem noget så smertefuldt er jo ikke rimeligt :/
tænker til familien!!
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-51845517:seksårig-lillesøster-er-død.html
Mit hjerte græder for familien.... hvor er det tragisk!
Det er forfærdeligt! Stakkels stakkels mor, far og storebror.
Kunne den sidste pige da ikke bare have overlevet? Ej, hvor er det uretfærdigt!
Tanker til familien...
Det er helt ubærligt at tænke på. Har tænkt på den sidste pige hele dagen og kan slet ikke rumme at de stakkels forældre skal gennemgå dette. At miste et barn er grusomt nok. Det er umuligt at tro man kan komme igennem sådan noget og få et liv igen.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128