to engle blev til tre...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2012

Pige2009

Hvor frygteligt. Den familie er jo ødelagt for altid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2012

Kofoed.

Nej, nej, nej. Jeg har sådan heppet for hende. De sidste par døgn må have været forfærdelige og fremtid ser ikke meget bedre ud nu.

til storebror og forældre, håber i hurtigt finder jeres glæde igen, specielt mor, for hun må jo have det elendigt,

Anmeld

14. juli 2012

Isabella_mor

ej puha.... det må være det værste for en forældre at miste ET barn.. så at miste TRE det er ganske forfærdeligt.. 

må hellere tænde 4 lys i aften...

Anmeld

14. juli 2012

Clisolka

Puuuh ja det er skrækkeligt!! Jeg så lige at den 3. pige havde mistet livet. Stakkels forældre 

Anmeld

14. juli 2012

A&F

Så tragisk . Er tom for ord. Mine tanker går til familien. Må de hvile i fred.

Anmeld

14. juli 2012

Den lykkelige

Ej nej nej nej  det var dog så forfærdelig som noget kan være

Anmeld

14. juli 2012

merethe

14. juli 2012

babymus77

Suk det er sÅ forfærdelig:-( tanker til familien.....

Anmeld

14. juli 2012

MIWULA

Det gør så ondt når man høre om sådan noget Vil helt sikkert tænde lys iaften for de 3 små nye stjerner.

Anmeld

14. juli 2012

MariaKyedDK

Vidunderligeunger skriver:

Jeg ved ikke om der er lavet en tråd allerede, men jeg kan se på "tænd et lys for......" at den sidste søster også er død af sine kvæstelser.

Måske det er underligt når man ikke kender familien men jeg vil iaften tænde tre små lys for hver pige. At nogen forældre skal igennem noget så smertefuldt er jo ikke rimeligt :/

tænker til familien!!

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-51845517:seksårig-lillesøster-er-død.html

Hos os bliver der også tændt 3 lys resten af dagen , det er så forfærdeligt, jeg har kuldegysninger over det hele og er tit ved at græde når jeg læser nyt om pigerne... det må være det væreste der kan ske i livet sådan noget...

det eneste der er '' positivt'' er at alle tre piger nu er SAMMEN igen, som små fine stjerner på himmelen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.