to engle blev til tre...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.631 visninger
29 svar
0 synes godt om
14. juli 2012

Vidunderligeunger

Jeg ved ikke om der er lavet en tråd allerede, men jeg kan se på "tænd et lys for......" at den sidste søster også er død af sine kvæstelser.

Måske det er underligt når man ikke kender familien men jeg vil iaften tænde tre små lys for hver pige. At nogen forældre skal igennem noget så smertefuldt er jo ikke rimeligt :/

tænker til familien!!

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-51845517:seksårig-lillesøster-er-død.html

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2012

Janni.

stakkels familie.

Anmeld

14. juli 2012

B&J

jeg er også helt ødelagt inden i tænk på den stakkels familie alle mine tanker og krammer går til dem

Anmeld

14. juli 2012

dorthemus

Det er virkeligt forfærdeligt

Anmeld

14. juli 2012

dorthemus

Det er virkeligt forfærdeligt

Anmeld

14. juli 2012

Vidunderligeunger

ja det er tragisk! Jeg snakkede med min kæreste om det i aftes (hele området hvor vi bor er meget præget af det hele, selvfølgelig) og vi snakkede bl.a. om det med selv at have lyst til at leve videre bagefter? 

Manden havde åbenbart en større søn, fa tidl. forhold (sådan som jeg har forstået det) så ham skal de selvfølgelig leve videre for, men man må være så langt nede at det næsten er umuligt at se op?

Anmeld

14. juli 2012

tarkoflen

Åhh nej det er da slet ikke til at bære

Mine tanker går den familien

Anmeld

14. juli 2012

FrkT

Det er så forfærdeligt. Det er ikke okay at forældre skal miste deres børn i så tidlig en alder, og disse forældre har ikke engang "kun" mistet et barn, de har mistet 3 børn. Det er så forkert som noget kan være! Kan slet ikke forestille mig hvad de går igennem lige nu 

Anmeld

14. juli 2012

Frk.S

Det er simpelthen så skrækkeligt. 

Anmeld

14. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.