Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg bager ALT! Jeg elsker det simpelthen
Her er bare et lille udpluk af mit mad/kage galleri
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jupiter skriver: Jeg bager ALT! Jeg elsker det simpelthen Her er bare et lille udpluk af mit mad/kage galleri
IGEN har jeg stort behov for en savle-smiley... Hilda hop hvor ser det bare lækkert ud Nammenamme
Muhmi skriver: Bager? Er nemlig lige blevet færdig med et lækkert brød og derfor kunne det være sjovt at se hvor mange andre der ligesom mig elsker at bage Og ligger i ikke billeder ind af jeres bedste hjemmebag? Det sidste af billederne er det friskbagte brød som vi sidder og guffer i os lige nu... Nooom det er godt
Bager?
Er nemlig lige blevet færdig med et lækkert brød og derfor kunne det være sjovt at se hvor mange andre der ligesom mig elsker at bage
Og ligger i ikke billeder ind af jeres bedste hjemmebag?
Det sidste af billederne er det friskbagte brød som vi sidder og guffer i os lige nu... Nooom det er godt
Det ser bare rigtig godt ud
Bliver nødt til at spørge efter opskrifterne på billede 2
Peiner skriver: Det ser bare rigtig godt ud Bliver nødt til at spørge efter opskrifterne på billede 2
Jeg bager på slum....
Lidt hist lidt her... Hehe det er også derfor resultatet varierer for hver gang næsten Hehe
Vi bager mere i vinter perioden end her om sommeren
Jeg bager brød/boller og kæresten bager muffins osv...
Jeg bager alt og synes selv jeg er ret skrap til det Kan desværre ikke lægge billeder ind, da jeg er på fra iPad
Maja_4000 skriver: Hehe .. Det gør dit også Hvad er det første ? Det ligner chokoladekage med drømmekage-topping .. Er det dét ? :b
Hehe .. Det gør dit også Hvad er det første ? Det ligner chokoladekage med drømmekage-topping .. Er det dét ? :b
Jaaa
Den blev ikke HELT så god som jeg havde regnet med, men den smagte nu stadig dejligt
Kay skriver: jeg bager så tit så muligt og alt hvad jeg kan komme i tanke om men det er nu sjældent jeg tager billeder af det
jeg bager så tit så muligt og alt hvad jeg kan komme i tanke om
men det er nu sjældent jeg tager billeder af det
Hihi... Det er fordi jeg ikke er så sej til sådan nogle fondantkager og sådan, så derfor bliver jeg begejstret for mit brød osv. i stedet for
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128