Tynen...sorry men jeg melder pass....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2009

Loggidut

Altså...i dag har hun det fint, har smilet og opført sig pånt da der blev taget billeder i DP...

Så jeg tror altså ikke der er noget med hende....

lad os se...hvis der stadig ikke er nogen som har indvendinger, så kan det jo være vi kan få halet os op til en stor køretur på søndag...aj hvior jeg altså savner jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2009

Tynen

Kom nu, mormor!
Du skal sgu med

Anmeld

7. maj 2009

linemus

Ingen indvendinger herfra

Anmeld

7. maj 2009

bette

det smitter vel ikke mere det der lussingesyge..??

spørger fordi jeg har en meeeeeget pylderet dreng.. som lige pt også ligger og skriger.. trods for medicin for ørene og pano til numsen
og orker ik mere sygdom... snot og hoste.. fint det kan jeg kappere..

hvad siger du loggi??

Anmeld

7. maj 2009

Loggidut

Jammen i følge de kloge hoveder smitter det ikke når først det er brudt ud, og jeg kan høre på tynens doktor at han også giver grøn lys...så jeg regner ikke med der er noget i det...

nu må vi se om hun kan holde skansen til søndag, for så kommer vi, med mindre nogle har stærke indvendinger mod det, for så er det klart at jeg ikke gør, og det skal der altså være plads til...altså at man melder rent ud!

Anmeld

7. maj 2009

bette

Loggidut skriver:

Jammen i følge de kloge hoveder smitter det ikke når først det er brudt ud, og jeg kan høre på tynens doktor at han også giver grøn lys...så jeg regner ikke med der er noget i det...

nu må vi se om hun kan holde skansen til søndag, for så kommer vi, med mindre nogle har stærke indvendinger mod det, for så er det klart at jeg ikke gør, og det skal der altså være plads til...altså at man melder rent ud!

uhh nej da... det var ik sådan ment.. hehe jeg gad bare ik mere sygdom.. min tålmodighed hænger i nada...

jamen så glæder jeg mig dælme til at se dig søndag

Anmeld

8. maj 2009

Loggidut

bette skriver:

uhh nej da... det var ik sådan ment.. hehe jeg gad bare ik mere sygdom.. min tålmodighed hænger i nada...

jamen så glæder jeg mig dælme til at se dig søndag

nej nej bette...jeg ved godt det ikke var sådan ment...lol...men der jeg ville sige var at det er helt ok med mig at folk siger vær lige sød at blive væk med dit syge barn!

lol

jeg sidder sgu selv i en situation hvor det virkelig er upraktisk at have et sygt barn, altså med hensyn til job o.s.v...så det jeg mente var at der er fuld forståelse fra min side...hæ hæ

Anmeld

8. maj 2009

bette

Loggidut skriver:

nej nej bette...jeg ved godt det ikke var sådan ment...lol...men der jeg ville sige var at det er helt ok med mig at folk siger vær lige sød at blive væk med dit syge barn!

lol

jeg sidder sgu selv i en situation hvor det virkelig er upraktisk at have et sygt barn, altså med hensyn til job o.s.v...så det jeg mente var at der er fuld forståelse fra min side...hæ hæ

ah okay hehe skulle bare lige være sikker på jeg ik blev misforstået

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.