Tynen...sorry men jeg melder pass....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

766 visninger
17 svar
0 synes godt om
6. maj 2009

Loggidut

På søndag, var ellers lige så spolet op til den tur , men Tif har fået feber, 39,3! øv øv øv...pokkers også, det hænger bare ikke sammen, den her weekend var bare så planlagt at man skulle tro det er løgn! I morgen skal hun have taget billede i legestuen, og hun ligner noget der er løgn med de kinder, så heldigvis for jeg har bestilt billederne i sort/hvid, så hvis hun er frisk i morgen tidlig, så kommer hun altså afsted i DP, jeg vil bare så gerne have de billeder!
Fredag skulle Michael og hans kammy lave en grill til helstegt pattegris, og det indebære som regel totalt hygge, sammen med ungerne, men det går nok fløjten nu, og lørdag skulle vi have ordnet bil og til havnefest, men farvel til det...for er den bette syg, så er det sgu ikke sjovt for nogen at gå til havnefest!
Søndag skulle turen så været gået til dig/viborg-omegn, men altså, alle odds er mod os, og når alt kommer til alt er din lille bebs den vigtigste...så øv bøv!

Jeg er bare så træt af alt lige nu, og jeg har bare så meget lyst til at skrige højt!

øv øv øv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2009

Tynen

FOR DÆLAN!!!

Og jeg skulle lige til at oprettet et indlæg hvor der stod at du godt måtte få VIP-adgang!!

Du skal altså være velkommen hvis du sidder hjemme søndag formiddag og fortryder!
Vil så gerne se dig og de andre tøser!!

Anmeld

6. maj 2009

Loggidut

ja det ved jeg...og det kan også være det bare er en døgnflue med hende...men for pokker hvor er jeg bare totalt træt af det!

Jeg havde fandme sådan glædet mig, og jeg er ked af at sige det, men jeg kan næsten gå og blive helt skummel over hun netop bliver syg "igen igen" når jeg skal noget jeg rigtig gerne vil.
Altså jeg ved jo godt hun ikke kan holde for det, men jeg er bare sådan helt bund træt af det!

Jeg håber virkelig hun er fløjtende frisk i morgen...og bare er glad og frisk...for så kan jeg måske godt forandre mening...men hun skal så også være frisk!

Hvad sagde din doktormand i grunden...sådan omkring det med lussingesygen?

Anmeld

6. maj 2009

Rasmine

Hvorfor kommer du ikke bare alene, Miss S?

Anmeld

6. maj 2009

Tynen

Mebach skriver:

Der er i hvert fald børn nok at tage sig af

Anmeld

6. maj 2009

Loggidut

Mebach skriver:

Fordi jeg virkelig havde glædet mig til en tur med hængerøven...sådan en mor/barn tur, så drengene kunne lave hvad de ville herhjemme, og have ro.

Her har den bare kørt på hyl og skrål i over en uge nu, og jeg er ved at blive sindsyg, så jeg håber det topper nu!'

Nej glansen går sgu af det hvis man ikke har unger med, det er jo lige så meget for hendes skyld som for min egen...

Anmeld

6. maj 2009

bette

ahghh øvvv loggi.. der er da ellers flere (taler ihvertfald for mig selv) som gerne så dig kigge ud.... bare lige lidt!!!!!!!!!!!!

Anmeld

6. maj 2009

Loggidut

lad os nu se...i dag har vi onsdag...og vi har 4 dage mere at rende på...så lad os nu se...

det er fandme bare så nederen når sådan noget her sker!

Anmeld

6. maj 2009

Nadi

Det er da bare noget rigtig røv!!
Rigtig god bedring til Tif-tøsen

Anmeld

6. maj 2009

linemus

Krydser fingre for en spræl-frisk Tifferlif om ganske få dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.