Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Aniteb skriver: Ja de stykke de der dybe huller... Hader dem... Jeg vil klare den... Så ja vi kan godt støtte hinanden Betina
Ja de stykke de der dybe huller... Hader dem... Jeg vil klare den... Så ja vi kan godt støtte hinanden
Betina
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MarleneOlsen skriver: Jeg tog under den første graviditet 30 kilo på !! Og først ca 2 år efter var jeg kommet i normalen Og denne gang tog jeg 20 kilo på .. Jeg er altså kun 165 og vejer hold fast ! 78,6 !! Jeg er lille og rund ;D Fitness center er desværre ikk en mulighed for mig gode forslag til hva jeg kan lave her hjemme ? Hvorndan kan tæller man kalorier Stort tillykke med graviditeten ;D Mad plan ? Det er jeg virkelig dårlig til .. Ku du evt have lyst til at hjælpe mig med det Tak for svar ,
Jeg tog under den første graviditet 30 kilo på !! Og først ca 2 år efter var jeg kommet i normalen Og denne gang tog jeg 20 kilo på .. Jeg er altså kun 165 og vejer hold fast ! 78,6 !! Jeg er lille og rund ;D Fitness center er desværre ikk en mulighed for mig gode forslag til hva jeg kan lave her hjemme ? Hvorndan kan tæller man kalorier Stort tillykke med graviditeten ;D Mad plan ? Det er jeg virkelig dårlig til .. Ku du evt have lyst til at hjælpe mig med det Tak for svar ,
Jeg vil gerne besvare det grundtigt, så venter til imorgen hvor overskuddet er større
MarleneOlsen skriver: Har altid fået afvide man skulle holde sig fra de dybe huller så det gør jeg ;D hehe .. Ja det gør vi
Har altid fået afvide man skulle holde sig fra de dybe huller så det gør jeg ;D hehe .. Ja det gør vi
Jeg forsøger også, det er bare ikke altid det går lige godt...
mor:) skriver: Jeg vil gerne besvare det grundtigt, så venter til imorgen hvor overskuddet er større
Aniteb skriver: Jeg forsøger også, det er bare ikke altid det går lige godt...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128