Vægt tab !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.382 visninger
24 svar
0 synes godt om
13. juli 2012

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Hej piger . Må hellere starte med at sige jeg skriver ikk så meget her inde , men følger med på side vejen

Håber i kan bidrage med noget hjælp til mit lille (store )problem hehe

I er simpelthen nødt til at hjælpe mig nu !

Jeg skal tabe mig. Stramme op alt hva det indbære ;D

Min mave hænger efter en graviditet . Det er nu to måneder siden jeg fødte ( kejsersnit )

Og jeg har brug for at blive sparket igang. Er simpelthen så doven !

Og er der evt nogen som kan komme med nogle gode opskrifter på sundmad til trods for jeg ammer . Skal lige siger jeg er meget kræsen ! Hehe . Samt komme med foreslag til hva jeg kan dyrke af motion

Håber på en masse spark bag i

Knus Marlene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2012

Kay

here you go

det er ud og gå nogle gode ture med barnevognen... og så...

og så at spise masser frugt og grønt... spar på kartofler ris og pasta...  og vælg altid de grove løsninger... kig på kostfiber i alt brød...

mange små måltider...

det er de bedste råd jeg har... du må jo ikke rigtig gå på kur når du ammer.... men du må godt vælge de sunde alternativer

Anmeld

13. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Under min første graviditet tog jeg 26 kg på Jeg tabte 10 kg efter jeg havde født, men manglede jo stadig 16.

Jeg gik i gang med at træne ved kun at starte ud med at få gang i motionen, så jeg brugte kun cross trainer de første to uger.Derefter begyndte jeg at bruge styrketræning også - især de maskiner som er gode for maven

Jeg begyndte også at tælle kalorier - jeg spiste ikke nødvendigvis kedeligt, men indtog færre kalorier end normalt.

Tabte mig 10 kg på 8 uger. Manglede 6 kg, men mistede desværre motivationen og så var man jo lige på ferie og ja, og så blev man gravid igen

Men start langsomt ud og lyt til din krop. Lav madplaner du kan holde ud i længden også. Ellers er lange gåture også guld værd

Anmeld

13. juli 2012

Kay skriver:

here you go

det er ud og gå nogle gode ture med barnevognen... og så...

og så at spise masser frugt og grønt... spar på kartofler ris og pasta...  og vælg altid de grove løsninger... kig på kostfiber i alt brød...

mange små måltider...

det er de bedste råd jeg har... du må jo ikke rigtig gå på kur når du ammer.... men du må godt vælge de sunde alternativer

Tak ;D

Ja , var ogs meningen at gå tur , meen har du set vejret de sidste par dage ;D hehe .. Jeg har kun bevægede mig ud højt nødvendigt hehe .

Okaj , når du tænker grønsager Skal de så være friske eller ka de godt være frosne jeg elsker nemlig de frosne grønsager ;D

Men tak for super gode råd

Anmeld

13. juli 2012

mor:) skriver:

Under min første graviditet tog jeg 26 kg på Jeg tabte 10 kg efter jeg havde født, men manglede jo stadig 16.

Jeg gik i gang med at træne ved kun at starte ud med at få gang i motionen, så jeg brugte kun cross trainer de første to uger.Derefter begyndte jeg at bruge styrketræning også - især de maskiner som er gode for maven

Jeg begyndte også at tælle kalorier - jeg spiste ikke nødvendigvis kedeligt, men indtog færre kalorier end normalt.

Tabte mig 10 kg på 8 uger. Manglede 6 kg, men mistede desværre motivationen og så var man jo lige på ferie og ja, og så blev man gravid igen

Men start langsomt ud og lyt til din krop. Lav madplaner du kan holde ud i længden også. Ellers er lange gåture også guld værd

Jeg tog under den første graviditet 30 kilo på !! Og først ca 2 år efter var jeg kommet i normalen

Og denne gang tog jeg 20 kilo på .. Jeg er altså kun 165 og vejer hold fast ! 78,6 !! Jeg er lille og rund ;D

Fitness center er desværre ikk en mulighed for mig gode forslag til hva jeg kan lave her hjemme ?

Hvorndan kan tæller man kalorier

Stort tillykke med graviditeten ;D

Mad plan ? Det er jeg virkelig dårlig til .. Ku du evt have lyst til at hjælpe mig med det

Tak for svar ,

Anmeld

13. juli 2012

Plysbjørnen

MarleneOlsen skriver:

Jeg tog under den første graviditet 30 kilo på !! Og først ca 2 år efter var jeg kommet i normalen

Og denne gang tog jeg 20 kilo på .. Jeg er altså kun 165 og vejer hold fast ! 78,6 !! Jeg er lille og rund ;D

Fitness center er desværre ikk en mulighed for mig gode forslag til hva jeg kan lave her hjemme ?

Hvorndan kan tæller man kalorier

Stort tillykke med graviditeten ;D

Mad plan ? Det er jeg virkelig dårlig til .. Ku du evt have lyst til at hjælpe mig med det

Tak for svar ,

Hvis det er en trøst er jeg 162 cm og vejer 98 kg... 

Det er 3 år (4 til Oktober) siden jeg fødte nummer 2 og jeg har ikke tabt mig endnu... Sidste år var jeg nede på ca 84 kg, men røg i et dybt hul, og er først kommet i gang nu...

Anmeld

13. juli 2012

Kay

MarleneOlsen skriver:

Tak ;D

Ja , var ogs meningen at gå tur , meen har du set vejret de sidste par dage ;D hehe .. Jeg har kun bevægede mig ud højt nødvendigt hehe .

Okaj , når du tænker grønsager Skal de så være friske eller ka de godt være frosne jeg elsker nemlig de frosne grønsager ;D

de frosne er fine... der er stadig kostfiber i og de mætter

altså jeg kender ik det med dårligt vejr... har en hund der skal ud lige meget hvad... så jeg kommer ud hver dag

men hvis jeg ik havde hende så var jeg nok heller ik den første til at gå ture men så skal du "bare" lave en aftale med dig selv om at de dage du ikke kan gå tur... der SKAL du lave noget andet.... fx. mavebøjninger eller lår øvelser eller sådan noget

skal selv igang her om et par måneder... og har inden jeg blev gravid tabt 35 kg. så ved godt hvor hårdt det er

Anmeld

13. juli 2012

Frk.S

MarleneOlsen skriver:

Tak ;D

Nu må dette bestemt ikke opfattes som kritik, men bare som et kærligt los i røven.

Hvis du gerne vil tabe dig, så drop de dårlige undskyldninger. Køb dig noget regntøj eller en paraply - og gå en tur selvom det regner. Det kan faktisk være helt forfriskende.

Hvis dine gåture skal afhænge af vejret, så bor du i det forkerte land!!

Anmeld

13. juli 2012

A.n.onym.

Hvis du vil tælle kalorier, så kan madlog.dk være et godt redskab - jeg blev nærmest besat af at tælle kalorier så det dur ikke for mig - men hvis man kan moderere det - så er det en fantastisk side.

Ellers så kan paleo (stenalderkost) også anbefales - det er en måde at spise på - hvor man får så mange naturprodukter og proteiner som muligt - og ikke så meget stivelse - en bonus er at man får mere energi. Det er noget jeg selv følger og det har gjort underværker for min energi og min sygdom (stofskifte)

Held og lykke - det første skridt på vejen er at beslutte - så tillykke med det første skridt!

Anmeld

13. juli 2012

Sundahl88

En ting er helt sikker:

Hvis du føler sult - spis flere proteiner! 

Har hørt det kan være en god måde at undgå at ryge i kulhydraterne.

Held og lykke med kampen. Jeg er selv igang med at forberede mig på det og min datter er 3,5 år og jeg har desværre ikke fået det gjort endnu. Men forhåbentlig sker det denne gang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.