26+1 Svimmel og kvalme!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2012

Camillos

LilleChelle skriver:

Og du har ikke fået at vide hvad du skal gøre ved dit lave blodtryk? 

jo.. rejse mig langsomt... ? 

ellers ingenting... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2012

LilleChelle

Camillos skriver:

jo.. rejse mig langsomt... ? 

ellers ingenting... 

Ja - okay. 
Det var da vildt meget information at få fra sin læge  

Anmeld

14. juli 2012

Tanjadamgaard

Camillos skriver:

Hej piger kender i det hver morgen i vågner er i svimle og har kvalme somom man er rendt ind i en gang roskilde syge? ÆV hvor er det ubehageligt altså.. 

Det bliver bedere et par timer efter hos mig men det er stadigvæk mega frustrerende.. 

har i det lige sådan?

http://www.netbaby.dk/show.asp?ID=388  her ihvertfald noget om svimmelhed 

Anmeld

14. juli 2012

Camillos

LilleChelle skriver:

Ja - okay. 
Det var da vildt meget information at få fra sin læge  

hehe ja da... .. de er jo super inden for det danske sundheds væsen til tider ..  

Anmeld

14. juli 2012

Camillos

Tanjadamgaard skriver:

http://www.netbaby.dk/show.asp?ID=388  her ihvertfald noget om svimmelhed 

Tak skal du ha.. ja det kan jo betyde mange ting.. underligt nok har jeg ikke fået undersøgt min blodprocent til nogen af mine læge eller Jm undersøgelser.. kun målt mit bt.. det kunne godt være jeg lige skulle chekkes en gang.. 

Anmeld

14. juli 2012

LilleChelle

Camillos skriver:

hehe ja da... .. de er jo super inden for det danske sundheds væsen til tider ..  

Ja - for pokker :p 

Anmeld

14. juli 2012

Tanjadamgaard

Camillos skriver:

Tak skal du ha.. ja det kan jo betyde mange ting.. underligt nok har jeg ikke fået undersøgt min blodprocent til nogen af mine læge eller Jm undersøgelser.. kun målt mit bt.. det kunne godt være jeg lige skulle chekkes en gang.. 

Velbekom, det har jeg faktisk heller ikke, nu når du siger det. Men har fået taget nogle blodprøver i starten, ved selvfølgelig ikke om de tjekker ens blodprocent der? 

Anmeld

15. juli 2012

Camillos

Tanjadamgaard skriver:

Velbekom, det har jeg faktisk heller ikke, nu når du siger det. Men har fået taget nogle blodprøver i starten, ved selvfølgelig ikke om de tjekker ens blodprocent der? 

Tror jeg ikke de gør.. ... Jeg tror bare det er den der dublotest. 

Men det er jo også først sidst i gravidteten/midt i man skal producere mere blod.. Men okay så er det ikke kun mig der ikke er blevet undersøgt..

Anmeld

15. juli 2012

Tanjadamgaard

Camillos skriver:

Tror jeg ikke de gør.. ... Jeg tror bare det er den der dublotest. 

Men det er jo også først sidst i gravidteten/midt i man skal producere mere blod.. Men okay så er det ikke kun mig der ikke er blevet undersøgt..

Ja - mon ikke de måler din blod procent, hvis du siger du døjer med svimmelhed.   

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.