26+1 Svimmel og kvalme!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.490 visninger
28 svar
0 synes godt om
13. juli 2012

Camillos

Hej piger kender i det hver morgen i vågner er i svimle og har kvalme somom man er rendt ind i en gang roskilde syge? ÆV hvor er det ubehageligt altså.. 

Det bliver bedere et par timer efter hos mig men det er stadigvæk mega frustrerende.. 

har i det lige sådan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2012

Hyacinth

Camillos skriver:

Hej piger kender i det hver morgen i vågner er i svimle og har kvalme somom man er rendt ind i en gang roskilde syge? ÆV hvor er det ubehageligt altså.. 

Det bliver bedere et par timer efter hos mig men det er stadigvæk mega frustrerende.. 

har i det lige sådan?

Kvalmen har jeg lidt af on/off, så den hører vist desværre bare med

Men svimmelhed ville jeg lige få tjekket op på for en sikkerheds skyld. Hvis det nu var begyndende ssf eller lign. Altid bedre at være på den sikre side

Anmeld

13. juli 2012

LilleChelle

Jeg har heldigvis hverken svimmelhed eller kvalme .. 

- Men jeg ville få tjekket op på svimmelheden ved lægen .

Anmeld

13. juli 2012

nielsen80

Jeg har haft det sådan lidt on and off hele graviditeten. Specielt hvis jeg er sulten(som man er om morgenen), så kommer det. Blodsukkeret er nemlig også påvirket af graviditeten.

Hvis det bliver hyppigere, ville jeg nævne det for lægen, så han/hun lige kan tage din blodprocent. Og husk at tage dine jernpiller...jeg kunne mærke mit blev hyppigere, når jeg havde glemt dem.

Anmeld

13. juli 2012

Blirnokaldrigfru

Jeg havde det også on/off hele graviditeten.. Sørger du for at hvile og drikke nok væske? Hormonerne kan sommetider være ret hårde, synes jeg

Anmeld

13. juli 2012

Camillos

Hyacinth skriver:

Kvalmen har jeg lidt af on/off, så den hører vist desværre bare med

Men svimmelhed ville jeg lige få tjekket op på for en sikkerheds skyld. Hvis det nu var begyndende ssf eller lign. Altid bedre at være på den sikre side

Ja altså jeg har nænt svimmelheden for Jm og lægen, men jeg har også et Bt på 90/60 så de sagde det var meget normalt ... 

det bare rigtig øv man skal ha kvalme.. 

Anmeld

13. juli 2012

Camillos

Frk P. skriver:

Jeg havde det også on/off hele graviditeten.. Sørger du for at hvile og drikke nok væske? Hormonerne kan sommetider være ret hårde, synes jeg

Ja jeg hviler da rigeligt i øjeblikket jeg har ferie ... væske sørger jeg også for at få noget af .. for ikke at blive dehydreret... 

Bare irriterende at have det skidt.. 

Anmeld

13. juli 2012

Camillos

LilleChelle skriver:

Jeg har heldigvis hverken svimmelhed eller kvalme .. 

- Men jeg ville få tjekket op på svimmelheden ved lægen .

Du er heldig .. .. Ja svimmelheden hænger sikkert sammen med mit lave bt .. 90/60 sagde de i al fald sidst... 

Bah håber snart det er overstået med alle de hormoner..

Anmeld

13. juli 2012

Blirnokaldrigfru

Camillos skriver:

Ja jeg hviler da rigeligt i øjeblikket jeg har ferie ... væske sørger jeg også for at få noget af .. for ikke at blive dehydreret... 

Bare irriterende at have det skidt.. 

Ja rigtig træls!! Jeg havde 2 morgener, hvor der ikke var sket noget specielt overhovedet, men hvor jeg bare pludselig havde så meget kvalme at jeg kastede op så kroppen er meeeget mystisk under sådan en graviditet - synes jeg

Anmeld

13. juli 2012

Camillos

nielsen80 skriver:

Jeg har haft det sådan lidt on and off hele graviditeten. Specielt hvis jeg er sulten(som man er om morgenen), så kommer det. Blodsukkeret er nemlig også påvirket af graviditeten.

Hvis det bliver hyppigere, ville jeg nævne det for lægen, så han/hun lige kan tage din blodprocent. Og husk at tage dine jernpiller...jeg kunne mærke mit blev hyppigere, når jeg havde glemt dem.

du siger noget... jeg har virkelig været en nød til at tage de jernpiller der + vitaminerne på det sidste er kommet ud af rytme efter jeg er gået på ferie... 

Tar dem lidt on and off.. Men tak for svar..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.