26+1 Svimmel og kvalme!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2012

Camillos

Frk P. skriver:

Ja rigtig træls!! Jeg havde 2 morgener, hvor der ikke var sket noget specielt overhovedet, men hvor jeg bare pludselig havde så meget kvalme at jeg kastede op så kroppen er meeeget mystisk under sådan en graviditet - synes jeg

Ja jeg har det også somom jeg lige er på nippet til at kaste op.. jeg har ellers været rimelig forskånet over for det tidligere i graviditeten.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2012

Kay

den med svimmelheden kender jeg... men det hjælper hvis jeg får noget sukker...

efter jeg er blevet gravid har mit blodsukker det med at falde helt vildt... også selvom jeg har spist helt som man skal...

er også besvimet et par gange på grund af det... så nu har jeg altid druesukket med... for det er aldrig til at vide hvornår det sker...

nogle dage vågner jeg også op med det... og kvalme.. så er det bae at få spist noget selvom det er svært...

Anmeld

13. juli 2012

Blirnokaldrigfru

Camillos skriver:

Ja jeg har det også somom jeg lige er på nippet til at kaste op.. jeg har ellers været rimelig forskånet over for det tidligere i graviditeten.. 

øv :/ og man har bare ikke lyst til at spise eller drikke noget - men det er måske det der kan hjælpe? :/ Har du prøvet lidt kiks? ellers fandt jeg ud af, at det sommetider kan være når mit blodsukekr er lavt, at jeg får kvalme, og så kan en slurk cola lige tage den værste kvalme (eller andet sukkerholdigt )

Anmeld

13. juli 2012

Camillos

Frk P. skriver:

øv :/ og man har bare ikke lyst til at spise eller drikke noget - men det er måske det der kan hjælpe? :/ Har du prøvet lidt kiks? ellers fandt jeg ud af, at det sommetider kan være når mit blodsukekr er lavt, at jeg får kvalme, og så kan en slurk cola lige tage den værste kvalme (eller andet sukkerholdigt )

Ja jeg er i gang med at indtage lidt bolsjer... det er da bare mega irriterende at mit Blodsukker dykker.. for tror faktisk du kan have ret i at det er det ..

Anmeld

13. juli 2012

Camillos

Kay skriver:

den med svimmelheden kender jeg... men det hjælper hvis jeg får noget sukker...

efter jeg er blevet gravid har mit blodsukker det med at falde helt vildt... også selvom jeg har spist helt som man skal...

er også besvimet et par gange på grund af det... så nu har jeg altid druesukket med... for det er aldrig til at vide hvornår det sker...

nogle dage vågner jeg også op med det... og kvalme.. så er det bae at få spist noget selvom det er svært...

Nu du siger det var jeg til koncert her for 3 dage siden.. og lige som den gik igang var jeg et splitsekund fra at besvime måtte hurtigt sætte mig ned... 

Det kunne være jeg skulle finde mig noget druesukker...  

Ubehageligt! 

Anmeld

13. juli 2012

Blirnokaldrigfru

Camillos skriver:

Ja jeg er i gang med at indtage lidt bolsjer... det er da bare mega irriterende at mit Blodsukker dykker.. for tror faktisk du kan have ret i at det er det ..

Ja - og der skal bare ingenting til?? igår fik mit blodsukker et kæææmpe dyk fordi jeg ikke lige spiste i 4 timer - blev sååå dårlig, plukkeveer, kvalme, svimmel.. men en halv dåse cola og så havde jeg det fuldstændig normalt?? man skal godt nok sørge for at spise ofte

Anmeld

13. juli 2012

Kay

Camillos skriver:

Nu du siger det var jeg til koncert her for 3 dage siden.. og lige som den gik igang var jeg et splitsekund fra at besvime måtte hurtigt sætte mig ned... 

Det kunne være jeg skulle finde mig noget druesukker...  

Ubehageligt! 

det er nemlig rigtig ubehageligt...

Anmeld

13. juli 2012

Camillos

Frk P. skriver:

Ja - og der skal bare ingenting til?? igår fik mit blodsukker et kæææmpe dyk fordi jeg ikke lige spiste i 4 timer - blev sååå dårlig, plukkeveer, kvalme, svimmel.. men en halv dåse cola og så havde jeg det fuldstændig normalt?? man skal godt nok sørge for at spise ofte

der er jo faktisk ikke rigtig noget at sige til man tager på .. eftersom man skal spise hele tiden nej .. heh

Anmeld

13. juli 2012

Blirnokaldrigfru

Camillos skriver:

der er jo faktisk ikke rigtig noget at sige til man tager på .. eftersom man skal spise hele tiden nej .. heh

nej faktisk ikke håber du får det bedre

Anmeld

13. juli 2012

LilleChelle

Camillos skriver:

Du er heldig .. .. Ja svimmelheden hænger sikkert sammen med mit lave bt .. 90/60 sagde de i al fald sidst... 

Bah håber snart det er overstået med alle de hormoner..

Og du har ikke fået at vide hvad du skal gøre ved dit lave blodtryk? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.