et lille spørgsmål - hurtigt svar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2012

Happiness

mor:) skriver:

Ja jeg tænker også jeg har lidt mere tid til ungerne med alle de aflyste timer og fridage der er

Ja det er jo kun en ekstra bonus! 

Men tillykke igen ihvertfald Det er jo en skøn nyhed.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Bom skriver:

Så forstår jeg det ikke, for hvis du er 11+0 nu, så skulle du efter terminsberegner herinde have haft sidste mens 27/4 og først termin d 31/1?????????

hmmm...ja det er da mærkeligt den regner noget andet ud.

Men har lige prøvet at bruge en graviditetskalender fra en anden side. Når jeg skriver at jeg har termin d. 30/1-13 så skriver den at min sidste menstruations første dag var d. 25/4. Så den er vidst god nok.

Anmeld

13. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Happiness skriver:

Ja det er jo kun en ekstra bonus! 

Men tillykke igen ihvertfald Det er jo en skøn nyhed.

Tak tak

Anmeld

13. juli 2012

Mariajny

Happiness skriver:

Puha håber da de får hver deres fødselsdag! Det er også meget at blive rykket tilbage synes jeg. Synes tit man høre om nogle dage op til en uge. Men 3 uger lyder volsomt. Sagde de en grund til det?

Jeg ville nok betale mig til en scanning for at være helt sikker. 

Jamen min cyklus kunne svinge fra alt mellem 30 til 50 dag. Så kunne forstille mig det var derfor.. Jeg så hjerteblink på den lille, det var jeg ellers også nervøs for.. Jeg skal scannes igen den 25 juli, der er jeg 11 + 5. Jeg tænkte bare at da jeg så var ved lægen og få taget blodprøvers osv, har jeg jo nærmest ikke været gravid.. Må have været 7 Uger henne, så egentlig kun 4.. Min læge sagde alt så normalt ud, og passede til hvor langt jeg var henne.. Ja det håber jeg også min søn er født i uge 34, det frygter jeg denne gang, vil ske ugen... Skrevet fra iPhone så undskyld det blev noget rod..

Anmeld

13. juli 2012

Happiness

Mariajny skriver:

Jamen min cyklus kunne svinge fra alt mellem 30 til 50 dag. Så kunne forstille mig det var derfor.. Jeg så hjerteblink på den lille, det var jeg ellers også nervøs for.. Jeg skal scannes igen den 25 juli, der er jeg 11 + 5. Jeg tænkte bare at da jeg så var ved lægen og få taget blodprøvers osv, har jeg jo nærmest ikke været gravid.. Må have været 7 Uger henne, så egentlig kun 4.. Min læge sagde alt så normalt ud, og passede til hvor langt jeg var henne.. Ja det håber jeg også min søn er født i uge 34, det frygter jeg denne gang, vil ske ugen... Skrevet fra iPhone så undskyld det blev noget rod..

Nå ok, så er det derfor Ja så ville jeg ikke være bekymret, når din cyklus  svinger så meget.

Håber du går tiden ud denne gang, og de får hver deres fødselsdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.