et lille spørgsmål - hurtigt svar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Bom skriver:

Jeg får det til d 26/4 hvis du har termin d 30/1-12, men så skal du også være 11+1 henne...

hmm.. nej jeg er 11+ 0 henne. for da jeg var til terminsbestemmelses scanning d. 26.6. blev jeg scannet til at være 8+4. Så har regnet mig frem til at jeg må være 11+0 idag. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2012

Happiness

Mariajny skriver:

Jeg gad også godt vide hvornår jeg blev gravid.. Det hele er hoppet ud af system, da jeg blev rykket 3 uger og nogen dage tilbage.. Jeg er i dg 10 + 0..

Ved ikke hvornår du er blevet gravid, men din sidste mens (efter udregning) har ligget omkring d. 4/5. Så ca 2 uger efter der, er du blevet gravid.

Anmeld

13. juli 2012

nielsen80 skriver:

Og stort tillykke forøvrigt!

mange tak

Anmeld

13. juli 2012

Mariajny

Happiness skriver:

Ved ikke hvornår du er blevet gravid, men din sidste mens (efter udregning) har ligget omkring d. 4/5. Så ca 2 uger efter der, er du blevet gravid.

Tak for svar.. Så kan jeg vel bare trykke det ind i terminsberegneren for at finde ud af hvornår jeg har termin??

Anmeld

13. juli 2012

Happiness

mor:) skriver:

Mange tak. Vi blev også helt overraskede, for da vi gik i gang regnede vi med at det ville tage omkring et år, men det lykkedes ved første forsøg

Åh ja studiet...jeg snegler mig frem og tager lige et semester til og så går jeg på barsel igen. Så når ikke rigtig at blive færdig

Så må du bare tage resten bagefter. Synes det er en fin måde at gøre det på. Så man ikke lige har fået nyt job, og så bliver gravid  

Anmeld

13. juli 2012

Happiness

Mariajny skriver:

Tak for svar.. Så kan jeg vel bare trykke det ind i terminsberegneren for at finde ud af hvornår jeg har termin??

Ja. Men du vil så have termin d. 8 februar, efter min beregning.

Anmeld

13. juli 2012

Mariajny

Happiness skriver:

Ja. Men du vil så have termin d. 8 februar, efter min beregning.

Ja 14 dage før min søn... Jeg havde faktisk sidste mens den 13 april, men min cyklus kunne svinge meget. Så kom til til scanning (da jeg døjede meget med kvalme) og der blev jeg rykket tilbage..

Anmeld

13. juli 2012

Bom

mor:) skriver:

hmm.. nej jeg er 11+ 0 henne. for da jeg var til terminsbestemmelses scanning d. 26.6. blev jeg scannet til at være 8+4. Så har regnet mig frem til at jeg må være 11+0 idag. 

Så forstår jeg det ikke, for hvis du er 11+0 nu, så skulle du efter terminsberegner herinde have haft sidste mens 27/4 og først termin d 31/1?????????

Anmeld

13. juli 2012

Happiness

Mariajny skriver:

Ja 14 dage før min søn... Jeg havde faktisk sidste mens den 13 april, men min cyklus kunne svinge meget. Så kom til til scanning (da jeg døjede meget med kvalme) og der blev jeg rykket tilbage..

Puha håber da de får hver deres fødselsdag! Det er også meget at blive rykket tilbage synes jeg. Synes tit man høre om nogle dage op til en uge. Men 3 uger lyder volsomt. Sagde de en grund til det?

Jeg ville nok betale mig til en scanning for at være helt sikker. 

Anmeld

13. juli 2012

Happiness skriver:

Så må du bare tage resten bagefter. Synes det er en fin måde at gøre det på. Så man ikke lige har fået nyt job, og så bliver gravid  

Ja jeg tænker også jeg har lidt mere tid til ungerne med alle de aflyste timer og fridage der er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.