et lille spørgsmål - hurtigt svar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

811 visninger
24 svar
0 synes godt om
13. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Hvis man er 11+ 0 uger henne (eller hedder det 10 + 7) og har termin d. 30. jan. 2013. Hvornår har min sidste menstruations første dag været?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2012

Happiness

Er ikke 100% på at jeg talte rigtigt. Men omkring d. 25/4. 

Er du gravid igen??

Anmeld

13. juli 2012

Happiness skriver:

Er ikke 100% på at jeg talte rigtigt. Men omkring d. 25/4. 

Er du gravid igen??

oki. det fik min læge og jeg det også til. synes bare ikke det passer med hvad jeg selv husker hvornår den har været der. hehe

jep det er jeg

Anmeld

13. juli 2012

nielsen80

Hvis du har termin den 30 jan, så regnes første mens. dag som den 25 april.

Det er dog lidt mærkeligt for nogle, da det det virkelig fortæller er at du har haft æl omkring den 6 -7 maj. Og siden alle kvinder ikke har en cyklus på 28 dage, eller æl ligger ikke nødvendigvis på 14 dagen, så kan det virke mærkeligt.

Håber det gav svar

Anmeld

13. juli 2012

Happiness

mor:) skriver:

oki. det fik min læge og jeg det også til. synes bare ikke det passer med hvad jeg selv husker hvornår den har været der. hehe

jep det er jeg

Stort tillykke! Hvor dejligt for jer! Kan ikke huske, når du at blive færdig med studiet, eller tager du endnu en barsel der?

Anmeld

13. juli 2012

Mariajny

Jeg gad også godt vide hvornår jeg blev gravid.. Det hele er hoppet ud af system, da jeg blev rykket 3 uger og nogen dage tilbage.. Jeg er i dg 10 + 0..

Anmeld

13. juli 2012

nielsen80 skriver:

Hvis du har termin den 30 jan, så regnes første mens. dag som den 25 april.

Det er dog lidt mærkeligt for nogle, da det det virkelig fortæller er at du har haft æl omkring den 6 -7 maj. Og siden alle kvinder ikke har en cyklus på 28 dage, eller æl ligger ikke nødvendigvis på 14 dagen, så kan det virke mærkeligt.

Håber det gav svar

Det giver mening, for nej min cyklus er ikke på 28 dage. Det undrede mig bare lidt

Anmeld

13. juli 2012

Bom

Jeg får det til d 26/4 hvis du har termin d 30/1-12, men så skal du også være 11+1 henne...

Anmeld

13. juli 2012

Happiness skriver:

Stort tillykke! Hvor dejligt for jer! Kan ikke huske, når du at blive færdig med studiet, eller tager du endnu en barsel der?

Mange tak. Vi blev også helt overraskede, for da vi gik i gang regnede vi med at det ville tage omkring et år, men det lykkedes ved første forsøg

Åh ja studiet...jeg snegler mig frem og tager lige et semester til og så går jeg på barsel igen. Så når ikke rigtig at blive færdig

Anmeld

13. juli 2012

nielsen80

mor:) skriver:

Det giver mening, for nej min cyklus er ikke på 28 dage. Det undrede mig bare lidt

Og stort tillykke forøvrigt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.