Mave billede-4 dage til termin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2012

projekt-ønskebarn

babyone skriver:

Lig endelig billeder ind ja, skal se om jeg kan få taget et par også

Ja det er blevet vildt lækket, fra t være en total ubrugelig 1 sal, er det nu blevet lyst og lækkert og med loft til kip over alt. Han får også værelse fra starten, hvornår han fast skal sove der må vi jo så se på, men tror ikke han skal være i sove værelset alt for længe.

Vi har købt en leander vugge der hænge i de synlige hanebånds bjælker ved side af sengen, den hænger der allerede, mangler bare at få den i brug

Maver er bare foreskellige, lige såvel som der er forskel på alt andet, det tager jeg nu ikke så tungt. Er kun glad for jeg har haft en total ukompliceret og pragtfuld graviditet, og glæder mig helt vild til fødslen. Ikke nervøs, men bare spændt, og glæder mig til at dele oplevelsen med min mand.

Det gør jeg lige senere når jeg er ved computer igen

Ih hvor lyder det bare lækkert med 1. Sal. Elsker loft til kip  

Jeg ved heller ikke hvor længe hun skal sove hos os, vuggen er ikke ret stor så tror kun hun kan ligge der til 4 mdr måske. 

Jeg priser mig også lykkelig for at jeg har haft en nem graviditet. Til gengæld har vi haft vores modstand inden så det er fair  

Jeg er også mest spændt og glæææææder mig til at se hende og holde hende i mine arme. Læææænge ventet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2012

Ditte-3

det så mig uge 39+0 så syntes godt nok i har nogle små søde maver sss

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. juli 2012

projekt-ønskebarn

Ditte-3 skriver:

det så mig uge 39+0 så syntes godt nok i har nogle små søde maver sss

Jeg synes at du er fin Du er jo heller ikke førstegangsgravid så det har nok også nok også noget at sige mht størrelse på mavsen

Og så er din bebs vidst noget større end min lille fis, på knap 3 kg på nuværende tidspunkt.

Anmeld

13. juli 2012

Nattøs

min datter blev skønnet til 34-3600g i går  selv jordmoder fik et chok for ugen før skønnet hun hende til 3200 g ca. så hun vokser godt   har termin torsdag

Anmeld

15. juli 2012

projekt-ønskebarn

Hvor vildt men dejligt hun vokser godt. Blir spændende hvad hun vejer når hun kommer ud og om det bliver før tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.