babyone skriver:
Lig endelig billeder ind ja, skal se om jeg kan få taget et par også
Ja det er blevet vildt lækket, fra t være en total ubrugelig 1 sal, er det nu blevet lyst og lækkert og med loft til kip over alt. Han får også værelse fra starten, hvornår han fast skal sove der må vi jo så se på, men tror ikke han skal være i sove værelset alt for længe.
Vi har købt en leander vugge der hænge i de synlige hanebånds bjælker ved side af sengen, den hænger der allerede, mangler bare at få den i brug
Maver er bare foreskellige, lige såvel som der er forskel på alt andet, det tager jeg nu ikke så tungt. Er kun glad for jeg har haft en total ukompliceret og pragtfuld graviditet, og glæder mig helt vild til fødslen. Ikke nervøs, men bare spændt, og glæder mig til at dele oplevelsen med min mand.
Det gør jeg lige senere når jeg er ved computer igen 
Ih hvor lyder det bare lækkert med 1. Sal. Elsker loft til kip
Jeg ved heller ikke hvor længe hun skal sove hos os, vuggen er ikke ret stor så tror kun hun kan ligge der til 4 mdr måske.
Jeg priser mig også lykkelig for at jeg har haft en nem graviditet. Til gengæld har vi haft vores modstand inden så det er fair
Jeg er også mest spændt og glæææææder mig til at se hende og holde hende i mine arme. Læææænge ventet 
Anmeld