Mave billede-4 dage til termin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2012

Blirnokaldrigfru

projekt-ønskebarn skriver:

Her er min mave, taget idag 38+4

Du har jo også en lille flot mave!!! Hvornår skal du til jordemor igen og have skønnet vægt?

Min mave er ret kort - for jeg er jo kort :/ 160 cm høj - så derfor baby nok er lidt mindre end gennemsnittet.. Men .. jeg tror også jeg synes min mave er meget sød, men jeg har bare taget rigtig meget på bagtil :/ så skal virkelig træne, så snart jeg kan igen!! :/ synes min røv ødelægger min krop nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2012

Blirnokaldrigfru

babyone skriver:

Super flot mave du har dig- den sidder smukt på dig.

Jeg gemmer lillemanden godt

tak er heldigvis også først den sidste uges tid, at den er blevet firkantet?? må være fordi hun er sunket så langt ned..

ja det gør du godt nok - det ser rigtig flot ud! får du ikke mange kommentarer? sådan på gaden?

Anmeld

13. juli 2012

babyone

Her er min mave, taget idag 38+4

Du gemmer også lille pigen godt, og meget smukt Vi har begge små runde maver

Anmeld

13. juli 2012

babyone

Frk P. skriver:

tak er heldigvis også først den sidste uges tid, at den er blevet firkantet?? må være fordi hun er sunket så langt ned..

ja det gør du godt nok - det ser rigtig flot ud! får du ikke mange kommentarer? sådan på gaden?

Jeg syntes nu ikke den ser firkantet ud. Alt efter hvordan bette fissen ligger, så er min vinder skæv, rund, kantet, helt flad fortil eller ja en helt anden facon Syntes din mave er super fin.

Altså kommentar får jeg ikke som sådan, men hvis de spørg hvornår jeg skal føde, så tror de først det er om et par mdr.

Anmeld

13. juli 2012

projekt-ønskebarn

Tak

Jeg er heller ikke så stor normalt, 167, og min mave er kort, men har til gengæld længere ben. Men kan ikke vurdere om maven er vokset aflangt eller udad, det er svært at bedømme. Er jo ikke så stor generelt på maven så det er nok lidt over det hele at jeg er vokset. Det kan jeg ihvertfald konstatere når je gprøver tøj

Så jeg glæææder mig til at kunne hoppe i løbetøjet igen og gøre noget ved min efterhånden ret så slasket hud

Min jordmoder er selvfølgelig blevet langtidssygemeldt så var hos en anden i mandags, men der havde jeg jo næsten lige været så det var begrænset hvad vi kunne snakke om. De mener at bebs vejer 3000-3200 når hun kommer ud hvis jeg går til termin, men tror ikke helt på deres skøn hvis jeg skal være ærlig så er spændt på hvad hun vejer når hun kommer ud

Jeg skal først igen d. 27., 4 dage over termin og så længe regner jeg ikke med at gå, men nu må vi se

Prjekt børneværelse blev færdig igår, så nu kan det slettes fra "to do listen" skønt. Nu skal jeg bare lige mentalt være helt klar, så kan hun got komme an, det er jeg ikke helt endnu, men det kommer nok. nervøsiteten og spændingen er begyndt at melde sig til gengæld.

Anmeld

13. juli 2012

projekt-ønskebarn

babyone skriver:

Du gemmer også lille pigen godt, og meget smukt Vi har begge små runde maver

Tusind tak  

Ja det er skønt at man ikke er større så man ikke er mere besværet, det nyder jeg virkelig. Men har til gengæld også fået mange kommentarer om hun nu voksede som hun skulle nu je gikke var større. ØV ØV, men det skal man nok bare lukke af for. Folk siger de mærkeligste ting når man er gravid. 

Min baby er ikke en af de største men hunfølger sin egen kurve og passer sin mors størrelse siger jordmoderen

Anmeld

13. juli 2012

babyone

Tak

Jeg er heller ikke så stor normalt, 167, og min mave er kort, men har til gengæld længere ben. Men kan ikke vurdere om maven er vokset aflangt eller udad, det er svært at bedømme. Er jo ikke så stor generelt på maven så det er nok lidt over det hele at jeg er vokset. Det kan jeg ihvertfald konstatere når je gprøver tøj

Så jeg glæææder mig til at kunne hoppe i løbetøjet igen og gøre noget ved min efterhånden ret så slasket hud

Min jordmoder er selvfølgelig blevet langtidssygemeldt så var hos en anden i mandags, men der havde jeg jo næsten lige været så det var begrænset hvad vi kunne snakke om. De mener at bebs vejer 3000-3200 når hun kommer ud hvis jeg går til termin, men tror ikke helt på deres skøn hvis jeg skal være ærlig så er spændt på hvad hun vejer når hun kommer ud

Jeg skal først igen d. 27., 4 dage over termin og så længe regner jeg ikke med at gå, men nu må vi se

Prjekt børneværelse blev færdig igår, så nu kan det slettes fra "to do listen" skønt. Nu skal jeg bare lige mentalt være helt klar, så kan hun got komme an, det er jeg ikke helt endnu, men det kommer nok. nervøsiteten og spændingen er begyndt at melde sig til gengæld.

De der vægt skøn tror jeg også man skal tage med et gram salt. Jeg er dog glad for at min jordemoder har givet udtryk for hendes tvivl, det giver et mere tillidsfuldt indtryk af det. Kunne forestille mig nogle har en liste på rygraden, får hvad et foster skal veje for hver uge, og derved blot siger en ca vægt indenfor normalen. Jeg ved det ikke, men tror det, de kan jo ikke se gennem maveskindet

Jeg fik en skønnet vægt fra jordemoder på 2500 gr, og blev sendt til scanning der så sadge 3000 gr og sikkert størrer, da de ikke kunne få målet på bredeste sted, da hans hoved sidder dybt i bækkenet.

Dejligt med en ting mindre på to do listen, min er forsat lang, men må sande den ikke bliver hel tom, medmindre han komme 14 dage senere, hvilket egentlig ikke ville gøre mig nået. Så er jeg nok klar

Er lille pigens værelse blevet godt???

Vi har renoveret vores 1 sal, blev færdig får 14 dage siden, så lille manden har fået et skønt værelse.

Anmeld

13. juli 2012

babyone

Tusind tak  

Ja det er skønt at man ikke er større så man ikke er mere besværet, det nyder jeg virkelig. Men har til gengæld også fået mange kommentarer om hun nu voksede som hun skulle nu je gikke var større. ØV ØV, men det skal man nok bare lukke af for. Folk siger de mærkeligste ting når man er gravid. 

Min baby er ikke en af de største men hunfølger sin egen kurve og passer sin mors størrelse siger jordmoderen

Jeg har da også fået et par enkelte kommentarer om han nu voksede, men ork ja. Jeg er spinkel, så så man et billede af mig fra før graviditeten, ville man også sige HOLD da op du er blevet stor.

Anmeld

13. juli 2012

projekt-ønskebarn

Jeg tager det virkelig også med en gram salt, har oplevet flere hvor det overhoved ikke passede. Har fået et par ekstra scanninger ind imellem og de lyver jo ikke, så har en nogenlunde ide om hvor hun ligger og så alligevel ikke

Ja det er blevet rigtig fint, kan lige ligge nogle billeder ind senere af det endelige resultat. Jeg eeelsker indretning så har virkelig hygget mig med det

Ih lækkert med en helt ny 1. sal, så er der rigelig med plads. skøøønt. Her får lillepigen også sit eget værelse fra start. Vuggen står også klar i soveværelset. 

Ja de dumme kommentarer, skal man bare ignorere hvis man kan, det er folk der ikke tænker sig om. Irriterende når man er så sensimental og nervøs i forvejen. Vi mangler også stadig lidt på to do listen men omkring termin burde vi være all ready, både praktisk og mentalt så der må hun gerne komme

Anmeld

13. juli 2012

babyone

Jeg tager det virkelig også med en gram salt, har oplevet flere hvor det overhoved ikke passede. Har fået et par ekstra scanninger ind imellem og de lyver jo ikke, så har en nogenlunde ide om hvor hun ligger og så alligevel ikke

Ja det er blevet rigtig fint, kan lige ligge nogle billeder ind senere af det endelige resultat. Jeg eeelsker indretning så har virkelig hygget mig med det

Ih lækkert med en helt ny 1. sal, så er der rigelig med plads. skøøønt. Her får lillepigen også sit eget værelse fra start. Vuggen står også klar i soveværelset. 

Ja de dumme kommentarer, skal man bare ignorere hvis man kan, det er folk der ikke tænker sig om. Irriterende når man er så sensimental og nervøs i forvejen. Vi mangler også stadig lidt på to do listen men omkring termin burde vi være all ready, både praktisk og mentalt så der må hun gerne komme

Lig endelig billeder ind ja, skal se om jeg kan få taget et par også

Ja det er blevet vildt lækket, fra t være en total ubrugelig 1 sal, er det nu blevet lyst og lækkert og med loft til kip over alt. Han får også værelse fra starten, hvornår han fast skal sove der må vi jo så se på, men tror ikke han skal være i sove værelset alt for længe.

Vi har købt en leander vugge der hænge i de synlige hanebånds bjælker ved side af sengen, den hænger der allerede, mangler bare at få den i brug

Maver er bare foreskellige, lige såvel som der er forskel på alt andet, det tager jeg nu ikke så tungt. Er kun glad for jeg har haft en total ukompliceret og pragtfuld graviditet, og glæder mig helt vild til fødslen. Ikke nervøs, men bare spændt, og glæder mig til at dele oplevelsen med min mand.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.