projekt-ønskebarn skriver:
Tak 
Jeg er heller ikke så stor normalt, 167, og min mave er kort, men har til gengæld længere ben. Men kan ikke vurdere om maven er vokset aflangt eller udad, det er svært at bedømme. Er jo ikke så stor generelt på maven så det er nok lidt over det hele at jeg er vokset. Det kan jeg ihvertfald konstatere når je gprøver tøj 
Så jeg glæææder mig til at kunne hoppe i løbetøjet igen og gøre noget ved min efterhånden ret så slasket hud 
Min jordmoder er selvfølgelig blevet langtidssygemeldt så var hos en anden i mandags, men der havde jeg jo næsten lige været så det var begrænset hvad vi kunne snakke om. De mener at bebs vejer 3000-3200 når hun kommer ud hvis jeg går til termin, men tror ikke helt på deres skøn hvis jeg skal være ærlig så er spændt på hvad hun vejer når hun kommer ud 
Jeg skal først igen d. 27., 4 dage over termin og så længe regner jeg ikke med at gå, men nu må vi se 
Prjekt børneværelse blev færdig igår, så nu kan det slettes fra "to do listen" skønt. Nu skal jeg bare lige mentalt være helt klar, så kan hun got komme an, det er jeg ikke helt endnu, men det kommer nok. nervøsiteten og spændingen er begyndt at melde sig til gengæld.
De der vægt skøn tror jeg også man skal tage med et gram salt. Jeg er dog glad for at min jordemoder har givet udtryk for hendes tvivl, det giver et mere tillidsfuldt indtryk af det. Kunne forestille mig nogle har en liste på rygraden, får hvad et foster skal veje for hver uge, og derved blot siger en ca vægt indenfor normalen. Jeg ved det ikke, men tror det, de kan jo ikke se gennem maveskindet
Jeg fik en skønnet vægt fra jordemoder på 2500 gr, og blev sendt til scanning der så sadge 3000 gr og sikkert størrer, da de ikke kunne få målet på bredeste sted, da hans hoved sidder dybt i bækkenet.
Dejligt med en ting mindre på to do listen, min er forsat lang, men må sande den ikke bliver hel tom, medmindre han komme 14 dage senere, hvilket egentlig ikke ville gøre mig nået. Så er jeg nok klar
Er lille pigens værelse blevet godt???
Vi har renoveret vores 1 sal, blev færdig får 14 dage siden, så lille manden har fået et skønt værelse.