Mave billede-4 dage til termin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.180 visninger
24 svar
0 synes godt om
12. juli 2012

babyone

En lille mave tråd her på falde rebet. Del gerne jeres  mave billeder.

Jeg har 4 dage til termin, og dette er så mit første og nok også sidste mave billede.

Jeg glæder mig til at se den lille, og at få ham imine arme, men også til at dele den fantastike oplevelse en fødsel er, med min elskede mand.

Tillykke til de af jer der alle har fået jeres guld i armene og god fødsel til jer andre.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2012

Ditte-3

hold da op en lille mave du har der sss bare det var mig s

Anmeld

12. juli 2012

babyone

Jeg syntes nu jeg fylder godt

Anmeld

12. juli 2012

Blirnokaldrigfru

Sikke en flot mave! Hvor stor er baby skønnet?

Anmeld

13. juli 2012

babyone

Frk P. skriver:

Sikke en flot mave! Hvor stor er baby skønnet?

Han er skønnet til ca 3000 gr for 3 uger siden da vi var til en vægtscanning. De mente faktisk størrer ca 3200, men han sad dybt i bækkenet, så de kunne ikke få det præcise hovedmål på bredeste punkt. Ved fødslen ligger han nok som gennemsnittet 3500-3800 gr.

Min jordemoder har også haft lidt svært ved at bedømme hans størrelse siger hun. Jeg er en lang pige på 186, så han har masse plads i længden, og derved gemmer han sig der.

Der er bare så stor forskel på maver, lidt vildt faktisk, men der kommer jo det der ligner et lille menneske ud af os alle

Anmeld

13. juli 2012

projekt-ønskebarn

Sikke en smuk, lille og fin mave. Den sidder da helt som den skal. 

Mjeg oplader lige et billede af min senere når jeg er ved computeren  

Anmeld

13. juli 2012

Blirnokaldrigfru

babyone skriver:

Han er skønnet til ca 3000 gr for 3 uger siden da vi var til en vægtscanning. De mente faktisk størrer ca 3200, men han sad dybt i bækkenet, så de kunne ikke få det præcise hovedmål på bredeste punkt. Ved fødslen ligger han nok som gennemsnittet 3500-3800 gr.

Min jordemoder har også haft lidt svært ved at bedømme hans størrelse siger hun. Jeg er en lang pige på 186, så han har masse plads i længden, og derved gemmer han sig der.

Der er bare så stor forskel på maver, lidt vildt faktisk, men der kommer jo det der ligner et lille menneske ud af os alle

Hold da op - jeg havde faktisk troet du gemte et lille bitte menneske men ja - maver er godt nok forskellige!! men du er rigtig flot med din synes jeg

Her er mit seneste billede - den er 1 uge gammel ca.. min mave er firkantet :/

Anmeld

13. juli 2012

projekt-ønskebarn

Frk P. skriver:

Hold da op - jeg havde faktisk troet du gemte et lille bitte menneske men ja - maver er godt nok forskellige!! men du er rigtig flot med din synes jeg

Super flot mave også. Størrelsen på maven har åbenbart ingen betydning for bebs størrelse. Min jordmoder sagde at det også kom meget an på hvor lang en mave man havde, om den så vokser meget aflangt eller meget udad

Anmeld

13. juli 2012

projekt-ønskebarn

Her er min mave, taget idag 38+4

Anmeld

13. juli 2012

babyone

Frk P. skriver:

Super flot mave du har dig- den sidder smukt på dig.

Jeg gemmer lillemanden godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.