Kælenavne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2009

Fam. Madsen

Mit egen kælenavn har altid været tuller blandt min familie... grundene bag det ved jeg ikke rigtig det var min far der startet og min bror har så forsat det og gøre det stadigvæk nogen gange...

min mand kalder mig skatter eller smukke.. og jeg klader ham skat eller smukke.. ellers er det bare ved navn...

sønnen bliver kaldet bettetrold, fordi han var så lille ved fødslen... og stadigvæk er det... ellers er det bare skatten...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2009

BellaT

Min mor kaldte mig/kalder mig trold, troldepus, Helle-pige.
Min kæreste kalder mig Baby.
Vores dreng (som hedder Phillip) kalder vi for Phlipper, Phlips, Fnubbi osv.

Anmeld

7. maj 2009

Lærke90

Da jeg var lille kaldte min mor og far mig nogle gange for Rasmine, hvorfor ved jeg ikke ? Men de kaldte mig nu mest ved mit navn.

En af min fars venner kaldte mig for Kong-fiselbak, den brød jeg mig ikke om kan jeg huske

Min kæreste kalder mig nogle gange for møgtøs, eller for øffer-nøffer. Hvorfor han lige samligner mig med en gris er et mysterium, men møgtøs kommer når jeg driller ham meget

Anmeld

7. maj 2009

Mira0911

De sidste 9 år er jeg blevet kaldt Dutte...

Anmeld

7. maj 2009

Mathilde

Som barn kaldte min mor mig: Mulle, Mullemor eller frøken Vinter
Min far kaldte mig Trold

Min kæreste kalder mig skat eller prinsesse... Jeg kalder ham skat eller prins.. Og vores lille datter som stadig ligger i maven bliver kaldt Lillepigen, prinsesse eller prinsesse-skat, da vi ikke ved hvad hun skal hedde endnu.

Anmeld

7. maj 2009

Leneur

Da jeg var lille blev jeg kaldt nene, da jeg ikke selv ku' sige Lene. I teenageårene var det Futte, for selvom alle drengene gerne ville løbe om kap, kunne de ikke hamle op med mig. min nevø og niecer kaldte mig Leilei af samme årsag som førstnævnt og gør det en gang imellem stadigvæk. Min kæreste kalder mig smukke eller fut- da mit mellemnavn er Uth. og når han er "RIGTIG" sød alter frau, fordi jeg allerede nu desværre er lidt besværet af min graviditet og ikke er helt så hurtig til at komme op i gear.

Anmeld

7. maj 2009

Diana...

Di
Daisy
Mine kælenavne Di vel fordi jeg hedder Diana Daisy aner jeg ikke det jeg bare altid blevet kaldt af venner osv.

Anmeld

7. maj 2009

Pia.

Sød debat - Kært barn har jo mange navne...

Jeg er af mine forældre blevet kaldt og bliver stadig kaldt piamus, pippi og skattepige... Mine forældre kalder mig stort set aldrig Pia.

Min Exmand kaldte mig smukke, frække og skat, det gør han faktisk stadig hvis han sender en sms tror bare det sidder fast...

Mine gamle venner har altid kaldt mig søster Andersen, grunden til dette er at mig og min søster var søstrende Andersen og kendt på dette i mange mange år og hedder det begge to endnu, hvis vi er til noget sammen...

I folkeskolen hed jeg pipsen eller pizza (hvorfor pizza, aner jeg ikke, men det kaldte min bedste veninde mig)

Mine egne børn har rigtig mange kælenavne, det er gerne lige hvad der falder mig ind... men bruger meget Mus i enden af deres alle tres navne og meget meget andet... Mille er min skattepige og drengene er mine skattertrolde... eller skattebasser....

Knus Pia, pipsen, musen, skattenpigen HE HE....

Anmeld

7. maj 2009

Lusi

Min mormor kaldte mig altid hendes perlehøne nr 2. Min storesøster var selvfølgelig nr. 1, Hvilket jeg ikke lige altid var tilfreds med

Min søster har altid kaldt mig Tykke og min mand kalder mig nu Smukke, sexy, skat og hvad han nu finder på

Vores datters kælenavne er Lunne-mus + de 400 andre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.