jeg har været væk ;) og været til JM igen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2012

Masig

Kay skriver:

vi har købt alt... så praktisk er det klar...

og meget af tasken er pakket... og der ligger en liste med hvad der mangler...

men for dælen i dag føler jeg mig bestemt ikke klar... sådan helt psykisk...  folk kommer allerede med fif til at sætte fødslen igang... men det føler jeg mig ik klar til...

det er sjovt for i går var jeg helt klar...

Lige det med fødslen og at få ham ud er jeg totalt klar til... Måtte gerne være igår hehe...

men praktisk synes jeg bare vi mangler at få styr på rigtig meget.. har ikke helt noget overblik synes jeg...

Meeeen det er nok smartest lige at vente et par uger endnu med at prøve at sætte noget igang..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2012

Kay

Masig skriver:

Lige det med fødslen og at få ham ud er jeg totalt klar til... Måtte gerne være igår hehe...

men praktisk synes jeg bare vi mangler at få styr på rigtig meget.. har ikke helt noget overblik synes jeg...

Meeeen det er nok smartest lige at vente et par uger endnu med at prøve at sætte noget igang..

ja... tror jeg bestemt også... syntes også det er lidt tidligt at komme med råd til at sætte det hele igang

Anmeld

12. juli 2012

Masig

Kay skriver:

ja... tror jeg bestemt også... syntes også det er lidt tidligt at komme med råd til at sætte det hele igang

Ja altså det er ok at komme med råd, men jeg ville nok lige vente med at gøre brug af dem hehe.. Men alle de der råd er jo også bare myter, der er jo ingen beviser på de virker... jeg tror baby kommer når baby er klar og ikke før, uanset hvad man næsten gør...

Anmeld

12. juli 2012

Kay

Masig skriver:

Ja altså det er ok at komme med råd, men jeg ville nok lige vente med at gøre brug af dem hehe.. Men alle de der råd er jo også bare myter, der er jo ingen beviser på de virker... jeg tror baby kommer når baby er klar og ikke før, uanset hvad man næsten gør...

jeg har heller ik tænkt at bruge nogle af dem... men man ved jo aldrig hvor desperat man kan blive men lige nu venter vi bare og der tiden an

Anmeld

12. juli 2012

Nessie

Hvor skønt, det hele kører jo bare derud af

Men kan dog ikke komme mig over at du allerede er så langt henne

Anmeld

13. juli 2012

Kay

Nessie skriver:

Hvor skønt, det hele kører jo bare derud af

Men kan dog ikke komme mig over at du allerede er så langt henne

nej... det er utroligt... tiden går virkelig stærkt...

Anmeld

13. juli 2012

Masig

Kay skriver:

jeg har heller ik tænkt at bruge nogle af dem... men man ved jo aldrig hvor desperat man kan blive men lige nu venter vi bare og der tiden an

Det er jo lige det.. Men kan da godt være jeg vil prøve mig lidt frem hvis jeg er gået en uge over tid lige pludselig

Anmeld

13. juli 2012

Kay

Masig skriver:

Det er jo lige det.. Men kan da godt være jeg vil prøve mig lidt frem hvis jeg er gået en uge over tid lige pludselig

ja lige netop

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.