jeg har været væk ;) og været til JM igen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2012

fairlady

det var da dejligt, at du trods alt, kom til jdm. Nu er du også snart 37 uger, så gør det ikke så meget, hvis baby kommer før tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2012

Masig

Kay skriver:

jeps... der er ik andet for en at prøve...

glæder mig til at se hvad der kommer først... baby eller bil

Hehe ja, bliver spændende.. Vi sad også lige og snakkede om at vi jo rent faktisk kan blive forældre om en uge måske... Det er altså vildt at tænke på...

Anmeld

12. juli 2012

Kay

Masig skriver:

Hehe ja, bliver spændende.. Vi sad også lige og snakkede om at vi jo rent faktisk kan blive forældre om en uge måske... Det er altså vildt at tænke på...

ja... det er helt vildt... tiden er godt nok gået stærkt

Anmeld

12. juli 2012

Kay

fairlady skriver:

det var da dejligt, at du trods alt, kom til jdm. Nu er du også snart 37 uger, så gør det ikke så meget, hvis baby kommer før tid

nej lige netop...

Anmeld

12. juli 2012

Masig

Kay skriver:

ja... det er helt vildt... tiden er godt nok gået stærkt

ja synes ellers på et tidspunkt den gik vildt langsomt, men når man så kigger tilbage er den jo alligevel bare fløjet afsted...

Anmeld

12. juli 2012

Kay

Masig skriver:

ja synes ellers på et tidspunkt den gik vildt langsomt, men når man så kigger tilbage er den jo alligevel bare fløjet afsted...

ja lige netop... har hele tiden syntes der var længe til... men der er jo under 1 måned til termin nu...

Anmeld

12. juli 2012

Masig

Kay skriver:

ja lige netop... har hele tiden syntes der var længe til... men der er jo under 1 måned til termin nu...

Ja det er helt vanvittigt...

Anmeld

12. juli 2012

Kay

Masig skriver:

Ja det er helt vanvittigt...

er du klar??

Anmeld

12. juli 2012

Masig

Kay skriver:

er du klar??

Både og... Jeg vil gerne have ham ud nu, men rent praktisk ved jeg ikke helt om jeg er klar... Vi mangler stadig at købe en del, men det gør vi her på lørdag så det skulle være i orden.. Men synes stadig jeg er i tvivl om jeg nu har husket alt, om der er noget jeg ikke har, som jeg ikke vidste man skulle have....

Tasken synes jeg også er svær at pakke for man bruger jo mange ting til hverdag... og jeg er bare typen der gerne vil have den står helt klar og det kan jo ikke helt lade sig gøre.. Så jeg kommer nok til at stresse lidt til den tid

Anmeld

12. juli 2012

Kay

Masig skriver:

Både og... Jeg vil gerne have ham ud nu, men rent praktisk ved jeg ikke helt om jeg er klar... Vi mangler stadig at købe en del, men det gør vi her på lørdag så det skulle være i orden.. Men synes stadig jeg er i tvivl om jeg nu har husket alt, om der er noget jeg ikke har, som jeg ikke vidste man skulle have....

Tasken synes jeg også er svær at pakke for man bruger jo mange ting til hverdag... og jeg er bare typen der gerne vil have den står helt klar og det kan jo ikke helt lade sig gøre.. Så jeg kommer nok til at stresse lidt til den tid

vi har købt alt... så praktisk er det klar...

og meget af tasken er pakket... og der ligger en liste med hvad der mangler...

men for dælen i dag føler jeg mig bestemt ikke klar... sådan helt psykisk...  folk kommer allerede med fif til at sætte fødslen igang... men det føler jeg mig ik klar til...

det er sjovt for i går var jeg helt klar...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.