Kay skriver:
ja... efter sms'er beskedder på facebok og meget andet... m jeg hellere forklare hvorfor jeg har været væk... og hvad der er sket i mellemtiden 
vi har været hos mine forældre på en forlænget wekend og kom hjem tirsdag eftermiddag....
der fandt kæresten ud af at hans computer skærm ikke kunne tænde... den er heeelt død... og vi har ik lige en reserve...
min bærbar har længe ik virket, da der var en løs forbindelse i strøm indputtet... men det er jo så fixet nu 
det har været nogle lange dage væk her fra... 
nå men... tirsdag gik med at få vasket lidt tøj... og rykket rundt på nogle ting i haven (eller rettere jeg diagerede og manden rykkede rundt)
der skulle jo helst være plads til en barnevogn under vores halvtag lige om snart 
onsdag havde jeg til til JM... efter som jeg måtte aflyse den i sidste uge da manden havde taget bilnøglerne med på arbejde
men den havde hende jeg snakkede i telefon med ikke fået opretet ordentlig i systemet... så der var ingen tid... fandt vi ud af efter at havde ventet 45 min. da de heletiden undskyldte ventetiden med at de var bagud... det blev jeg ret så irriteret over... men det er jo ik min JM's skyld... havde jo så en del jeg gerne ville snakke med dem om efter den sidste tids plukveer og alt det andet... så fik en ny tid til i dag... dog hos en anden jm... da jeg ellers skulle vente over 14 dage 
nå men der efter kørte vi ud og kiggede på bil... og fandt en "ny" bil... banken sagde i mandags god for at vi kunne købe en bil og låne til den.... så det var helt perfekt 
vi får vores "Nye" skoda fabia combi fra 2008 senest d. 25 juli... ihhh hvor jeg glæder mig... den er bare så fin 
i dag har vi så været afsted til JM 36+2, SF mål på 38 og hun bliver skønnet til små 3 kg.
hun ligger med hoved godt boret ned i bækkenet og nøj hvor gør det ondt når JM skal ned og mærke om hovedet...
hun sagde så at hvis jeg gik tiden ud... hvilket hun ik regnede med ville lille pigen veje omkring de 4 kg... alt så fint ud... og hun kan bare komme an fra nu af