Minde sang til lille Tobias, og hans far! :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2012

bøllen

Ganske forfærteligt der findes så ONDE mennesker

stakkelse lille dreng - og pårørende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2012

Tulle28

MissTas skriver:

lyder ikke rart men nej, nogle mennesker er fandme bare modbydelige  .. er det længe siden den sag har kørt eller ?

Seriøst - hvis du ikke har læst så meget om sagen, så lad for Guds skyld være... Jeg havde lige fået et fyldigt referat af en veninde, men skulle selvfølgelig liiiige læse det selv igår - og resten af dagen havde jeg de mest forfærdelige billeder på nethinden og brød helt sammen da jeg skulle fortælle min mand om det.

Den stedfar skulle simpelthen bare have samme tur og så en kugle for panden afslutningsvis. Han fortjener ikke at leve:-(

Anmeld

12. juli 2012

Carina:-)

Tulle28 skriver:

Seriøst - hvis du ikke har læst så meget om sagen, så lad for Guds skyld være... Jeg havde lige fået et fyldigt referat af en veninde, men skulle selvfølgelig liiiige læse det selv igår - og resten af dagen havde jeg de mest forfærdelige billeder på nethinden og brød helt sammen da jeg skulle fortælle min mand om det.

Den stedfar skulle simpelthen bare have samme tur og så en kugle for panden afslutningsvis. Han fortjener ikke at leve:-(

Og moderen med,hun skulle om nogen have beskyttet den lille fyr.

Anmeld

12. juli 2012

Tulle28

Carina:-) skriver:

Og moderen med,hun skulle om nogen have beskyttet den lille fyr.

Ja også hende, selvfølgelig. Den historie er så langt ude at jeg ikke begriber det.

Anmeld

12. juli 2012

Betina&nicoline

øv øv hvor gør det ondt at høre sangen...

Anmeld

12. juli 2012

Mor til Ella

BabyMiracle <3 skriver:

Puha!  ..
Jeg håber virkelig Jan ved jeg vil søtte ham, og være der for ham, selvom det nok ikke hjælper særlig meget  .. 
Stakkels lille tobias!

Giv agt piger! I kommer nok til at fælde en tåre eller 100! 

http://www.youtube.com/watch?v=zVr7VNA3JaY

Smukt

Jeg bliver simpelthen helt vild i hovedet over at tænke på hvilken frygt det stakkels barn har levet i..... 

Jeg håber virkelig de så kaldt mor og stedfar får det RIGTIG svært i fængslet.....

Man må ikke håbe at folk bliver mishandlet, men jo det håber jeg faktisk, modbydelige mennesker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.