Minde sang til lille Tobias, og hans far! :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.149 visninger
25 svar
0 synes godt om
12. juli 2012

BabyMiracle <3

Puha!  ..
Jeg håber virkelig Jan ved jeg vil søtte ham, og være der for ham, selvom det nok ikke hjælper særlig meget  .. 
Stakkels lille tobias!

Giv agt piger! I kommer nok til at fælde en tåre eller 100! 

http://www.youtube.com/watch?v=zVr7VNA3JaY

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2012

Tullepigen90

Årh
Det er ikke ord for det som den lille stakkel har været udsat for og den smerte hans far (Jan) må have og altid vil have...
Den sag er så grotesk og jeg har ikke ord for det!! Den stedfar skulle simpelthen have samme tur og jo mere man i pressen læser om sagen fatter man bare ingenting

Jeg håber at lille Tobias er et dejligt og rart sted nu

Anmeld

12. juli 2012

Janni.

Suk! Virkelig en smuk sang.
Føler så meget med faderen og den efterladte . Jeg forstår ikke hvorfor det aldrig blev opdaget i tide. Stakkels dreng.

Anmeld

12. juli 2012

MorDk

Ja Martin er en helt igennem fantastisk mand med en fantastisk stemme. Hans sange/texter går rent ind og lige så med denne "mindesang" ♥

Anmeld

12. juli 2012

MissTas

BabyMiracle <3 skriver:

Puha!  ..
Jeg håber virkelig Jan ved jeg vil søtte ham, og være der for ham, selvom det nok ikke hjælper særlig meget  .. 
Stakkels lille tobias!

kan være jeg spørg dumt, men hvad er det for en sag ? har jeg ikke hørt om.. men hold da op en smuk og sørgelig sang på samme tid

Anmeld

12. juli 2012

signe.

MissTas skriver:

kan være jeg spørg dumt, men hvad er det for en sag ? har jeg ikke hørt om.. men hold da op en smuk og sørgelig sang på samme tid

Hvis jeg skal være helt ærlig - så har du ikke lyst til at vide hvilken sag det drejer sig om.. Jeg ville sommetider ønske jeg ikke kendte til den, for så var jeg fri for at tænke på at der virkelig findes så onde mennesker i verden der vil gøre små børn så megen ondt...

Anmeld

12. juli 2012

MissTas

signe. skriver:

Hvis jeg skal være helt ærlig - så har du ikke lyst til at vide hvilken sag det drejer sig om.. Jeg ville sommetider ønske jeg ikke kendte til den, for så var jeg fri for at tænke på at der virkelig findes så onde mennesker i verden der vil gøre små børn så megen ondt...

lyder ikke rart men nej, nogle mennesker er fandme bare modbydelige  .. er det længe siden den sag har kørt eller ?

Anmeld

12. juli 2012

signe.

MissTas skriver:

lyder ikke rart men nej, nogle mennesker er fandme bare modbydelige  .. er det længe siden den sag har kørt eller ?

den kører lige nu, der falder dom mod stedfaren og moren i morgen den 13 juli... Du kan søge på hans navn på forskellige nyhedssites, men jeg vil stærkt anbefale at du ikke gør det.. Det er så grusom en ting at man ikke har lyst til at være velvidende om det, slet ikke når man selv har børn...

Anmeld

12. juli 2012

AndreasMor84

BabyMiracle <3 skriver:

Puha!  ..
Stakkels lille tobias!

100 ku desværre ik gøre det... hold nu op hvor jeg tuder

Det er så forfærdelig

Anmeld

12. juli 2012

Mor-til-asta-09

BabyMiracle <3 skriver:

Puha!  ..
Stakkels lille tobias!

Ja er simpelthen forfærdeligt at nogle kan behandle sine børn på den måde, godt tobias har fået fred nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.