Minde sang til lille Tobias, og hans far! :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2012

MissTas

signe. skriver:

den kører lige nu, der falder dom mod stedfaren og moren i morgen den 13 juli... Du kan søge på hans navn på forskellige nyhedssites, men jeg vil stærkt anbefale at du ikke gør det.. Det er så grusom en ting at man ikke har lyst til at være velvidende om det, slet ikke når man selv har børn...

vælger at lade være.. det værste i verden er fandme når børn bliver mishandlet vil ikk ku holde til at læse det, så lader være.

Forstår bare ikke hvordan nogle folk kan gøre sådan noget ååh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2012

DitteFisk

Det er så skrækkeligt og uhyggeligt! Jeg væmmes ved de 2, mor og stedfar! Føj, nogle mennesker.. 

De har slået noget så uskyldigt hjel! Kan ikke holde ud til at tænke på de smerter han må have haft, hvor bange han må have været og hvor ulykkelig en tilværelse det må have været.. 

Av mit hjerte. 

Anmeld

12. juli 2012

Mor1012

BabyMiracle <3 skriver:

Puha!  ..
Jeg håber virkelig Jan ved jeg vil søtte ham, og være der for ham, selvom det nok ikke hjælper særlig meget  .. 
Stakkels lille tobias!

Giv agt piger! I kommer nok til at fælde en tåre eller 100! 

http://www.youtube.com/watch?v=zVr7VNA3JaY

fantastisk flot sang... tårene får frit løb her hos mig

Anmeld

12. juli 2012

fif

BabyMiracle <3 skriver:

Puha!  ..
Jeg håber virkelig Jan ved jeg vil søtte ham, og være der for ham, selvom det nok ikke hjælper særlig meget  .. 
Stakkels lille tobias!

Fin sang!!! Har ik så meget andet at sige end, at sådan nogen mennesker ALDRIG sku have børn!!! Puha...... 

Godt han har fået fred. 

Anmeld

12. juli 2012

MortilCilas

BabyMiracle <3 skriver:

Puha!  ..
Stakkels lille tobias!

Hold da helt op

Stakkels lille gut! Og stakkels far! Det er helt forfærdeligt!

Anmeld

12. juli 2012

MortilElias2010

12. juli 2012

Troldemommi

Tårene triller, næsen løber og læberne vibrerer.

Monica

Anmeld

12. juli 2012

Frk-Lotusblomst

Smuk sang!

Anmeld

12. juli 2012

bøllen

signe. skriver:

Hvis jeg skal være helt ærlig - så har du ikke lyst til at vide hvilken sag det drejer sig om.. Jeg ville sommetider ønske jeg ikke kendte til den, for så var jeg fri for at tænke på at der virkelig findes så onde mennesker i verden der vil gøre små børn så megen ondt...

Lige mine ord, fortryder så inderligt at jeg har læst om det.

Det er simpelthen så grusomt og tænke på der finde sådan skrækkelige mennesker ( og så BARNETS MOR )

Anmeld

12. juli 2012

signe.

MissTas skriver:

vælger at lade være.. det værste i verden er fandme når børn bliver mishandlet vil ikk ku holde til at læse det, så lader være.

Forstår bare ikke hvordan nogle folk kan gøre sådan noget ååh

Godt valg... jeg er også holdt op med at læse opdateringerne omkring sagen for der kommer hele tiden nye ting frem. Vil dog læse dommen i morgen, for jeg håber og beder til at juryen vælger den maksimale straf... Tænk på de advokater der er blevet beskikket til at forsvarer stedfaren og moren... Så er det et surt job tror jeg på, at være advokat...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.