crille skriver:
Tror du har helt ret i at der er flere årsager til at det skal tage 9 måneder at skabe de babyer
og tænker at det er rigitg sundt at prøve ikke at være i kontrol. Det kan man jo lige så godt forberede sig til med hensyn til fødsel. Altså at man i hvert fald ikke kan forvente at føle nogen kontrol.
Er faktisk ved at være så trænet i tanken at jeg ikke helt kan tage mig sammen til at få pakket min taske til når vi skal afsted til hospitalet. havde jeg ellers tænkt mig at jeg skulle gøre her i starten af min barsel.. Papirerne vi skal have med hænger på tavlen og resten kan manden eller en anden vel hente, hvis jeg ikke når at få det med. Måske er det kun fint at have noget at tage sig til, mens man går og venter på at veerne tager til
Hvordan forbereder du dig?
Ja, det er helt rigtigt. Det handler jo også lidt om, at man (nu hvor man har barsel), bare kan gå og slappe af og virkelig nyde det - nyde roen og stilheden, inden det går løs med amning, skrig og skrål!

Det tror jeg faktisk er det sværeste for mig lige nu. Eller tænker ikke så meget over det, fordi man jo føler man skal nå en masse. Burde tage mere tid til, bare at smække sig i sofaen og læse, se tv, sove til middag, eller tage ud med veninderne e.l. nu mens man kan!

Men det har jeg aldrig været så god til.
Lige nu går jeg lidt rundt herhjemme, og laver de sidste småting klar, med tøj, seng, osv. Vi har ikke værelse til prinsessen endnu, så hun får et hjørne i soveværelset (har et mega stort sovevær.), hvor jeg prøver at lave det sådan helt baby-hjørne-agtigt.

Da vi kom hjem fra sygehuset den anden dag, var kæresten ved at gå i panik og mente vi skulle se, at få pakket den barsels-taske osv.!! Det tager jeg nu helt roligt, for hvis vi ikke når at pakke den, så er der jo ikke længere hjem, end det kan hentes. Desuden skal man jo faktisk først bruge det meste, når man skal hjem fra sygehuset, så det tænker jeg også, at han eller andre kan klare, hvis det glipper...Bare jeg har vandrejournalen, så går det nok med resten.
Vi har så i øvrigt lige investeret i et nyt camera (Spejlrefleks, Canon-et eller andet), så det bruger vi også lige lidt tid på at sætte os ind i. Det tager jo super billeder og kan en masse teknisk! Og der skulle jo gerne tages nogle fine billeder af guldklumpen!
Der er egentlig nok at tage sig til - forstår slet ikke, man havde tid til at gå på job også!! Haha...
Har du det ellers godt med det hele?