Nu med planlagt kejsersnit!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2012

MaleneLarsen

Tanjadamgaard skriver:

Ej det må da være dejligt, at det hele er planlagt så denne gang bliver en tryg fødsel 

Ja, det giver bare en helt anden ro på det hele Er også bare glad for at det er på plads nu...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2012

Kay

held og lykke

det må være dejligt at vide at det ikke skal gå som sidst

Anmeld

12. juli 2012

crille

MaleneLarsen skriver:

Ja, har været til kontrol på sygehuset, og fået en dato for PKS. Har det åbenbart med at få store børn - og den første var nær aldrig kommet ud i tide, så ingen chancer mht det.(Hun vejede 4500 g!) Derfor skal jeg have PKS den 20.AUGUST dvs. 8 dage før forventet termin! Det var faktisk en utrolig lettelse, endelig at få det hele på plads. Omvendt er det da også lidt underligt, at tænke på, jeg ikke skal føde selv - men enormt befriende! Meget ambivalent! Men det giver os nu meget mere ro i sjælen... Er idag 33+1 og hun vejer 2433 g., og ville slutte på omkring 4200 g, ved forventet termin, hvis hun fortsætter kurven. Glæder mig bare helt vildt til at kunne tage afsted stille og roligt, og vide, at bare et par timer senere, er hun ude hos os (Selvom det selvfølgelig godt kan gå igang af sig selv før)

Hvor ER det bare viiildt spændende.. 

Der er virkelig ikke lang tid til.. og ja, må være skønt at kunne tage afsted i god ro og orden.. hihi.. 

Glæææder mig til fb. d. 20, det er jo lige om lidt  

Anmeld

12. juli 2012

MaleneLarsen

Kay skriver:

held og lykke

det må være dejligt at vide at det ikke skal gå som sidst

Mange tak!

Ja, det er bare fantastisk dejligt, at tænke på.

Anmeld

12. juli 2012

MaleneLarsen

crille skriver:

Hvor ER det bare viiildt spændende.. 

Der er virkelig ikke lang tid til.. og ja, må være skønt at kunne tage afsted i god ro og orden.. hihi.. 

Glæææder mig til fb. d. 20, det er jo lige om lidt  

Ja, meget spændende! Så nu har vi altså ikke samme "termin" mere. Eller jo, det har vi selvfølgelig - meeen alligevel ikk Men derfor kan vi sagtens føde samme dag, hehe.
Ja, det kan hurtigt blive d.20.! Lidt over 5 uger...de må gerne gå stærkt!

Anmeld

12. juli 2012

crille

MaleneLarsen skriver:

Ja, meget spændende! Så nu har vi altså ikke samme "termin" mere. Eller jo, det har vi selvfølgelig - meeen alligevel ikk Men derfor kan vi sagtens føde samme dag, hehe.
Ja, det kan hurtigt blive d.20.! Lidt over 5 uger...de må gerne gå stærkt!

5 uger, ja det er vildt.. Prøv at tænk tilbage til for 5 uger siden, det jo ingen tid  

Er du der, hvor du syntes det godt må være nu? 

Jeg nyder tiden lidt endnu, men det er ok, hvis det betyder en 5 uger tænker jeg.. 4 uger er også ok  

Anmeld

12. juli 2012

MaleneLarsen

crille skriver:

5 uger, ja det er vildt.. Prøv at tænk tilbage til for 5 uger siden, det jo ingen tid  

Er du der, hvor du syntes det godt må være nu? 

Jeg nyder tiden lidt endnu, men det er ok, hvis det betyder en 5 uger tænker jeg.. 4 uger er også ok  

Ja, det har du ret i - så er 5 uger ingenting... Nja, altså vil da gerne af med maven og kiloene, men hun må gerne bliver derinde lidt endnu

Men glæder mig virkelig til at have hende i armene! Tror også at dagene op til d.20. bliver noget specielle, kan godt være man får lidt afbrudt nattesøvn osv., fordi man bare ved, at d. 20. har man hende helt sikkert hos sig. Kan godt være der bliver spekuleret lidt Altså på den gode måde

Anmeld

12. juli 2012

crille

MaleneLarsen skriver:

Ja, det har du ret i - så er 5 uger ingenting... Nja, altså vil da gerne af med maven og kiloene, men hun må gerne bliver derinde lidt endnu

Men glæder mig virkelig til at have hende i armene! Tror også at dagene op til d.20. bliver noget specielle, kan godt være man får lidt afbrudt nattesøvn osv., fordi man bare ved, at d. 20. har man hende helt sikkert hos sig. Kan godt være der bliver spekuleret lidt Altså på den gode måde

Ja, jeg tror at både alm fødsel og pks har hver sine glæder og spekulationer Det må være lidt spøjst. Ligesom jeg syntes det er mærkeligt bare at gå og vente og ikke vide besked. Det er sjældent man oplever at have så lidt kontrol over noget så vigtigt, men det har også sin charme  

Glæder mig til at følge dig i dagene op til  

Anmeld

13. juli 2012

nielsen80

Hvor dejligt for jer! Og hold op hvor kan jeg godt forstå det er det I gør efter den oplevelse, du havde sidste gang.

Dejligt du har fået afklaring, og så må vi se om den lille samarbejder, og bliver derinde helt til den 20

Anmeld

13. juli 2012

MaleneLarsen

crille skriver:

Ja, jeg tror at både alm fødsel og pks har hver sine glæder og spekulationer Det må være lidt spøjst. Ligesom jeg syntes det er mærkeligt bare at gå og vente og ikke vide besked. Det er sjældent man oplever at have så lidt kontrol over noget så vigtigt, men det har også sin charme  

Glæder mig til at følge dig i dagene op til  

Det har det helt sikkert. Det er jo også sjældent, det går så skidt med alm. fødsel. Kan godt følge dig i, det er mærkeligt bare at vente og ikke vide besked. Det er jo simpelthen også bare det største man kan opnå i sit liv, hvis du spørger mig, så det gør jo ikke noget der er den søde ventetid Tror heller ikke man ville kunne forberede sig så godt mentalt, hvis man feks. kun skulle være gravid i 3 mdr. eller noget i den stil.
Jeg skal nok opdatere i dagene op til - hvis altså der ikke sker noget før.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.