Første graviditetsundersøgelse.......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2012

Blirnokaldrigfru

Først - tillykke med graviditeten

Har ikke prøvet din situation, men jeg ville købe en tryghedsscanning - de er ikke såå dyre igen, og som en anden skriver, har det jo betydning for nf..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2012

Laulund87

Ej jeg ville slet ikke kunne klare sådan et svar, jeg ville skynde mig at betale mig til en skanning

Synes også det er dybt mærkeligt at lægen ikke sender dig til skanning med det samme

Lige et sidespørgsmål som jeg håber du vil svare på: Hvor langt var du henne da du mistede nu her? Fantastisk du er blevet gravid så hurtigt efter

Anmeld

11. juli 2012

Muhmi

Laulund87 skriver:

Ej jeg ville slet ikke kunne klare sådan et svar, jeg ville skynde mig at betale mig til en skanning

Synes også det er dybt mærkeligt at lægen ikke sender dig til skanning med det samme

Lige et sidespørgsmål som jeg håber du vil svare på: Hvor langt var du henne da du mistede nu her? Fantastisk du er blevet gravid så hurtigt efter

Jamen de har sommerferie, så derfor er der ingen til at scanne mig, desværre

Jamen jeg tror det var en bio så derfor var jeg ikke mere end 4+1 eller 2 ca.

Men sådan var det næsten også da jeg ventede Silas, der mistede jeg og så var jeg gravid måneden efter med Silas

Anmeld

11. juli 2012

Muhmi

MorDk skriver:

Da jeg blev gravid denne gang sagde min læge at jeg var i uge 10 cirka. MEN det kunne jeg slet ikke få til at passe ind nogle steder... Meget mystisk. Men han sagde at han ikke var så meget i tvivl. MEN det BLEV jeg til gengæld så jeg købte mig en tidlig scanning. BUM! Var kun i uge 5 stykker der... så det var MIG der havde ret!!

Så lægerne KAN tage fejl. MEN spændende hvor langt du er? Og om der er mere end 1 bebs ♥

Ja det synes jeg også er ret spændende at finde ud af

Anmeld

11. juli 2012

Muhmi

piap skriver:

Har jo ikke set Kasper sin 1999/2000 (puha 12 år er jeg virkelig blevet 12 år ældre...ej det må være alle de andre der er blevet ældre ikke mig) så kan kun huske ham fra den gang... men lige da jeg så jeres bryllupsbillede væltede minderene ind over.. kan bare huske at Kasper var rigtig godt til at spille guitar

Hehe... Jeps, alle andre end dig er blevet ældre

Ja han er super god til at spille guitar, det er Anders jo så også, det er en meget kreativ familie jeg er kommet ind i

Anmeld

11. juli 2012

Muhmi

Camillos skriver:

hmm har godt nok ikke prøvet det ... hader når de læger ikke bare siger det ser fint ud hvis der ikke er mulighed for at få undersøgt det med det samme.. men tillykke med gravidteten.. 

Hehe han vidste ikke at de ikke havde åben nu her, så han gjorde det ikke med vilje...

Men selvom jeg synes det er ærgeligt at jeg ikke kan komme til scanning nu her, så er det da også lidt spændende at finde ud af om en måned ca. hehe

Anmeld

11. juli 2012

Muhmi

Frk P. skriver:

Først - tillykke med graviditeten

Har ikke prøvet din situation, men jeg ville købe en tryghedsscanning - de er ikke såå dyre igen, og som en anden skriver, har det jo betydning for nf..

Jeg aner ikke hvad de koster og heller ikke hvor jeg kan blive scannet lige pt... 

Lægen sagde det ikke havde nogen betydning for nf, for de regnede det bare ud fra hvor stor bebs er og så tager nf derefter

Anmeld

11. juli 2012

Laulund87

Muhmi skriver:

Jamen de har sommerferie, så derfor er der ingen til at scanne mig, desværre

Jamen jeg tror det var en bio så derfor var jeg ikke mere end 4+1 eller 2 ca.

Men sådan var det næsten også da jeg ventede Silas, der mistede jeg og så var jeg gravid måneden efter med Silas

Kan du slet ikke få skanning nogen steder? Det var da træls.

Okat. Det er fordi jeg lige var mistet 5+ og tænker på hvornår jeg mon bliver gravid igen. Har blødt en del så venter på svar på blodprøver.

Anmeld

11. juli 2012

Muhmi

Laulund87 skriver:

Kan du slet ikke få skanning nogen steder? Det var da træls.

Okat. Det er fordi jeg lige var mistet 5+ og tænker på hvornår jeg mon bliver gravid igen. Har blødt en del så venter på svar på blodprøver.

Har faktisk ikke helt undersøgt det endnu... Men som sagt så sidder vi desvæære også i en dum økonomisk situation der gør, at sådan en ekstra luksusting har vi ikke lige råd til... Så vi må væbne os med tålmodighed

Okay, ej det er jeg ked af at høre da...

Jamen altså, det kan sagtens lade sig gøre at blive gravid lige efter en endt sa/ma... Det har jeg gjort et par gange nu

Anmeld

11. juli 2012

Laulund87

Muhmi skriver:

Har faktisk ikke helt undersøgt det endnu... Men som sagt så sidder vi desvæære også i en dum økonomisk situation der gør, at sådan en ekstra luksusting har vi ikke lige råd til... Så vi må væbne os med tålmodighed

Okay, ej det er jeg ked af at høre da...

Jamen altså, det kan sagtens lade sig gøre at blive gravid lige efter en endt sa/ma... Det har jeg gjort et par gange nu

Ja det er rigtigt, det er jo ikke billigt med sådan en skanning Undersøgte det selv da jeg begyndte at bløde.

Ja jeg har også hørt at man er ekstra fertil efter sådan en omgang og jeg blev gravid i første forsøg, så jeg har forhåbninger om at det går hurtigt igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.