Første graviditetsundersøgelse.......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.664 visninger
29 svar
0 synes godt om
11. juli 2012

Muhmi

Hmmm.....

Det gik fint, slet ikke det, men lægen sagde at min livmoder føltes større end hvis jeg "bare" var 9+1 henne.... 

Jeg havde jo en bio, måske, måneden før jeg blev gravid med den her bebs... Men jeg blødte jo ikke overdreven meget, havde et par klumper osv. men en menstruation der varede ca. 3-4 dage.

Men han sagde at det kunne ligeså godt føles som om jeg var i uge 13-14 stykker.

Hmmmm....... 

Har været gravid med tvillinger før som jeg mistede og nu begynder tankerne så at køre.... Hvad nu hvis jeg er gravid med tvillinger, igen? Mine taker kører lidt voldsomt oveni knolden på mig lige nu og kan først blive scannet når de kommer tilbage fra sommerferie d. 6 august....

Andre der har prøvet at blive "mærket" til at være længere henne end i egentlig var og det viste sig at i så alligevel "kun" var det i havde regnet jer frem til?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2012

Kofoed.

Jeg havde købt en tryghedsscanning, hvis du er længere, så skal nf laves hurtigt, det kan scannings jordemoder ringe til sygehuset med.

Desuden, god dato jeg skal nok huske den

Anmeld

11. juli 2012

piap

Muhmi skriver:

Hmmm.....

Det gik fint, slet ikke det, men lægen sagde at min livmoder føltes større end hvis jeg "bare" var 9+1 henne.... 

Jeg havde jo en bio, måske, måneden før jeg blev gravid med den her bebs... Men jeg blødte jo ikke overdreven meget, havde et par klumper osv. men en menstruation der varede ca. 3-4 dage.

Men han sagde at det kunne ligeså godt føles som om jeg var i uge 13-14 stykker.

Hmmmm....... 

Har været gravid med tvillinger før som jeg mistede og nu begynder tankerne så at køre.... Hvad nu hvis jeg er gravid med tvillinger, igen? Mine taker kører lidt voldsomt oveni knolden på mig lige nu og kan først blive scannet når de kommer tilbage fra sommerferie d. 6 august....

Andre der har prøvet at blive "mærket" til at være længere henne end i egentlig var og det viste sig at i så alligevel "kun" var det i havde regnet jer frem til?

tillykke med at du er gravid...

nu bliver jeg simpelhen nødtil at ha noget ud af min hjerne... din mand har han en bror der hedder Kasper ?? har nemlig set din bryllupstråd og synes simpelhen at han ligner en der hedder kasper, som også gik på Glyngøre skole da jeg gik der

Anmeld

11. juli 2012

Muhmi

Kofoed. skriver:

Jeg havde købt en tryghedsscanning, hvis du er længere, så skal nf laves hurtigt, det kan scannings jordemoder ringe til sygehuset med.

Desuden, god dato jeg skal nok huske den

Lægen sagde det ikke var så vigtigt hvornår nf lå... Det betød ikke så meget andet end man selvfølgelig ville være længere henne hvis der var noget galt og man skulle lave om på graviditeten....

Ja jeg blev også lidt... Hmmm.... Men kan jo godt se logikken i det...

Men det der med tryghedscanning kan jeg vist godt skyde en hvid pil efter, for vi har ikke penge til det og desuden er de på ferie

God dato? For hvad?

Anmeld

11. juli 2012

Muhmi

piap skriver:

tillykke med at du er gravid...

nu bliver jeg simpelhen nødtil at ha noget ud af min hjerne... din mand har han en bror der hedder Kasper ?? har nemlig set din bryllupstråd og synes simpelhen at han ligner en der hedder kasper, som også gik på Glyngøre skole da jeg gik der

Hehe tak skal du have

Og ja, Kasper er min svoger

Og både Kasper, Ida og Anders har gået på Glyngøre skole

Anmeld

11. juli 2012

piap

Muhmi skriver:

Hehe tak skal du have

Og ja, Kasper er min svoger

Og både Kasper, Ida og Anders har gået på Glyngøre skole

ejjjjjjj hvor er det sjovt... kasper er en årgang ældre end mig og jeg har været til mange fester med ham  må nok sige at jeg synes at kasper og anders ligner hinanden

Anmeld

11. juli 2012

MorDk

Da jeg blev gravid denne gang sagde min læge at jeg var i uge 10 cirka. MEN det kunne jeg slet ikke få til at passe ind nogle steder... Meget mystisk. Men han sagde at han ikke var så meget i tvivl. MEN det BLEV jeg til gengæld så jeg købte mig en tidlig scanning. BUM! Var kun i uge 5 stykker der... så det var MIG der havde ret!!

Så lægerne KAN tage fejl. MEN spændende hvor langt du er? Og om der er mere end 1 bebs ♥

Anmeld

11. juli 2012

Muhmi

piap skriver:

ejjjjjjj hvor er det sjovt... kasper er en årgang ældre end mig og jeg har været til mange fester med ham  må nok sige at jeg synes at kasper og anders ligner hinanden

Hehe... Det synes jeg så overhovedet ikke at de gør... Kasper ligner helt sig selv, men Ida og Anders ligner hinanden HELT ekstremt synes jeg

Selvfølgelig har Anders og Kasper nogle fælles træk, men Ida har der lange ansigt, lyst hår og alt det andet, som Anders også har... Kasper er mere rundhovedet og har brunt hår

Men ja de har alle sammen meget stærke fælles træk

Anmeld

11. juli 2012

piap

Muhmi skriver:

Hehe... Det synes jeg så overhovedet ikke at de gør... Kasper ligner helt sig selv, men Ida og Anders ligner hinanden HELT ekstremt synes jeg

Selvfølgelig har Anders og Kasper nogle fælles træk, men Ida har der lange ansigt, lyst hår og alt det andet, som Anders også har... Kasper er mere rundhovedet og har brunt hår

Men ja de har alle sammen meget stærke fælles træk

Har jo ikke set Kasper sin 1999/2000 (puha 12 år er jeg virkelig blevet 12 år ældre...ej det må være alle de andre der er blevet ældre ikke mig) så kan kun huske ham fra den gang... men lige da jeg så jeres bryllupsbillede væltede minderene ind over.. kan bare huske at Kasper var rigtig godt til at spille guitar

Anmeld

11. juli 2012

Camillos

Muhmi skriver:

Hmmm.....

Hmmmm....... 

hmm har godt nok ikke prøvet det ... hader når de læger ikke bare siger det ser fint ud hvis der ikke er mulighed for at få undersøgt det med det samme.. men tillykke med gravidteten.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.