hårfarve - hjælp. inkl billeder.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2012

**Ønskebabyen

frkanonym skriver:

leder og leder efter en god og billig frisør

Hmmm... du skriver længere oppe at din svigerinde skal ordne dit hår fordi hun er frisør.. og nu leder du efter en billig en?

Fog hvis man har en svigerinde der er frisør, hvorfor så overveje at farve det selv? Ja undskyld, men synes ikke de ting du skriver, hænger sammen!!

Anyways, tror det røde hår ville klæde dig, og så et forslag: få plukket dine øjnbryn profesionelt og få dem farvet mørkebrune.. det tror jeg ville klæde dig suuper godt sammen med det røde hår

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2012

frkanonym

**Ønskebabyen skriver:

Hmmm... du skriver længere oppe at din svigerinde skal ordne dit hår fordi hun er frisør.. og nu leder du efter en billig en?

Fog hvis man har en svigerinde der er frisør, hvorfor så overveje at farve det selv? Ja undskyld, men synes ikke de ting du skriver, hænger sammen!!

Anyways, tror det røde hår ville klæde dig, og så et forslag: få plukket dine øjnbryn profesionelt og få dem farvet mørkebrune.. det tror jeg ville klæde dig suuper godt sammen med det røde hår

min svigerinde er også frisør. men i og med hun er på skole pt, er hun ikke i den salon, hvor hun arbejder, kan hun ikke ordne mit hår, før hun er færdig, og det tager lang tid. og jeg skal snart til noget, hvor jeg gerne vil være pæn ..

mht øjenbrynene, har du nok også læst, at det nyeste billed af dem du ser, er ca 2 år gammelt, og derfor ser de ikke sådan ud længere .

Anmeld

12. juli 2012

anjamichell@gmail.com

MilleMus1988 skriver:

for det første

mørkt rødt hår ville nok være super fedt

med det sagt

ØJ hvor er dit hår slidt

det kunne allerbedst trænge til fred fra alt det kemikalier man propper i håret og så give det nogen kure og lidt ro

det er så tydeligt at se at dit hår er ødelagt desværre

Altså det kommer da HELT an på hvilket billede der er det nyeste og der er jo ifølge TS ikk noget fra som det ser ud nu?!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.