hej piger.
jeg vil gerne have farvet hår og ligesom "prøve noget nyt" .. jeg har været blondine, brunette og haft noget rødt i mit hår. samt haft sort med pink+lilla pandehår. jeg vedhæfter nogle (mange) billeder af mit hår med forskellige farver.
jeg vil rigtig gerne have helt rødt hår nu. men vil det passe til mig?
hvis i ikke synes, hvilken farve synes i så, jeg burde have? det må gerne være noget "sindssygt", så det skiller sig ud i mængden. jeg er ikke så sart
.. dog ikke orange, som mange får lige i øjeblikket. det er ikke lige mig.
vil lige sige, at jeg nu har længere hår, end på nogen af billederne. nu går det cirka 5 centimeter under der, hvor bh'en bliver lukket på ryggen. og det pt er brunt. jeg vil helst ikke blive klippet korthåret også, men frisuren må der også gerne ske noget med. min drøm er, engang at få meget langt hår og med slangekrøller i!
jeg har selv krøller, men de er blevet "ødelagt" ved misbrug af fladjern. har dog stadig lidt fald i håret.
hvad farve har du selv? hvem har farvet det? hvis det er hos frisøren, hvad gav du så for det? hvis du selv farvede det - hvilken farve brugte du, og hvor mange farver brugte du? kom gerne med billeder af jer selv og håret
mangler inspiration 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld