hårfarve - hjælp. inkl billeder.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2012

bonanza

frkanonym skriver:

det sidste billed er faktisk et mislykket forsøg på at blive blondine men det var ret fedt, ja, selvom det ikke blev som forventet.
min svigerinde er frisør, så jeg får hende til at farve mit hår

Hej.fedt hår på billede nr 1 jeg har selv rødt hår for tiden med sorte reflekser i og elsker farven,MEN det smitter af hele tiden, efter hår vask er håndklædet rødt,i regn vejr løber der lidt dråber rød farve ned i ansigtet , når jeg sveder smitter det afhåret bliver farvet ved frisøren og har selv farvet et par gange+ bruger farve bombe.det er træls at det smitter af og mit råd er gør det ikk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2012

frkanonym

bonanza skriver:

Hej.fedt hår på billede nr 1 jeg har selv rødt hår for tiden med sorte reflekser i og elsker farven,MEN det smitter af hele tiden, efter hår vask er håndklædet rødt,i regn vejr løber der lidt dråber rød farve ned i ansigtet , når jeg sveder smitter det afhåret bliver farvet ved frisøren og har selv farvet et par gange+ bruger farve bombe.det er træls at det smitter af og mit råd er gør det ikk

jeg har haft rødt hår før, og det har aldrig smittet af .. det har det heller ikke på min veninde og min søster & moster. de har oftest rødt hår, og det er aldrig smittet af.

Anmeld

12. juli 2012

bonanza

frkanonym skriver:

jeg har haft rødt hår før, og det har aldrig smittet af .. det har det heller ikke på min veninde og min søster & moster. de har oftest rødt hår, og det er aldrig smittet af.

Ja jeg ved det er meget forskelligt om det smitter af jeg håber du har heldet med dig 

Anmeld

12. juli 2012

frkanonym

bonanza skriver:

Ja jeg ved det er meget forskelligt om det smitter af jeg håber du har heldet med dig 

mange tak

Anmeld

12. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg synes du ser rigtig flot og dit hår ser helt naturligt og flot ud på billede 5.

Anmeld

12. juli 2012

katti24

ærgeligt der ikke er et billede af dig med lyst hår forfra, men kan bedst li dig med mørkebrunt hår, men tror nu osse rødt ville være flot. Rødt hår er bare såå svært at holde,.

Fik elv farvet mit rødt og allerede efter en hårvask er det ikke ligeså pænt mere, og det er så svært at gå fra rødt hår til noget andet, så syntes du skal tænke dig godt om inden du gør det.

Kan bedst li billedet af rihanna

Anmeld

12. juli 2012

frkanonym

katti24 skriver:

ærgeligt der ikke er et billede af dig med lyst hår forfra, men kan bedst li dig med mørkebrunt hår, men tror nu osse rødt ville være flot. Rødt hår er bare såå svært at holde,.

Fik elv farvet mit rødt og allerede efter en hårvask er det ikke ligeså pænt mere, og det er så svært at gå fra rødt hår til noget andet, så syntes du skal tænke dig godt om inden du gør det.

Kan bedst li billedet af rihanna

lyst hår forfra ..

men jeg kan også bedst lide den røde farve, rihanna har

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. juli 2012

frkanonym

mor:) skriver:

Jeg synes du ser rigtig flot og dit hår ser helt naturligt og flot ud på billede 5.

mange tak. det er bare for almindeligt for mig, med det mørkebrune hår. jeg vil gerne, at der sker noget nyt - noget vildt!

Anmeld

12. juli 2012

katti24

frkanonym skriver:

lyst hår forfra ..

men jeg kan også bedst lide den røde farve, rihanna har

det er nu os meget pænt men så prøv det røde, som sagt er det bare mega svært at holde flot, men hvis du finder en god frisør kan det jo være de kan råde dig til hvordan du bedst holder det

Anmeld

12. juli 2012

frkanonym

katti24 skriver:

det er nu os meget pænt men så prøv det røde, som sagt er det bare mega svært at holde flot, men hvis du finder en god frisør kan det jo være de kan råde dig til hvordan du bedst holder det

leder og leder efter en god og billig frisør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.