Har brug for råd og erfaring søde piger 
Jeg har en kæreste som jeg har været sammen med i 3 år om som jeg ELSKER. Vi har et super godt forhold hvor man kan tale om tingene og derfor aldrig skændes.
Han kan heldigvis godt med min familie og de er også super glade for ham 
Vi er så småt begyndt at snakke baby og fremtid sammen og jeg glæder mig til dagen kommer hvor vi skal være vores egen lille familie <3
Sagen er så den at jeg ikke er stor fan af hans forældre. De skændes meget og hans far drikker og ryger mere end hvad jeg syntes er "normalt". Han blander sig i ting han absolut intet ved om og bruger det meste af sin tid med forbold forand tv. Hans mor holder rigtig meget af mig og vil mig gerne. hun er sød og venlig. hun er bare meget venlig og har meget svært ved at slippe sin søn. når vi er der skal vi fyldes med dårlig samvittighed over at vi ikke kommer mere og at jeg ikke hænger mere ud alene med min svigermor! og så skal der altid fortælles detaljer om diverse ting som for mig er upassende at dele med andre.
Jeg vil dog rigtig gerne have et godt forhold til især min svigermor og har virkelig anstrængt mig i 3 år nu. Men hun er en hel anden generation og type end mig og derfor har vi ikke meget tilfældes og jeg er derfor ikke begejstret for at skulle lave alt mulig alene med hende. Jeg kan jo håbe at vi den da jeg bliver mor vil have det til fælles men jeg frygter faktisk at hun også her vil have svært ved at slippe sin søn og derfor blande sig meget i vores barn.
Mit spørgsmål er om der er andre der har fået børn med en mand selv om at de vidste at de aldrig ville blive helt vildt glade for hans forældre og hvordan er det gået efter barnet er kommet til?
De skal jo være en del af barnets liv
Anmeld