Føler mig som en dårlig mor hver aften :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.046 visninger
26 svar
0 synes godt om
6. maj 2009

Mormilla

Ja vi bliver jo ved med at ha problemer når det gælder putte tid. Har prøvet alt synes jeg. Men der er bare ikke noget som hjælper!

Er begyndt at føle mig som en dårlig mor, fordi jeg ikke ved hvad jeg skal gøre mere!!! Er bare så ked af at vi skal ha den tur hver aften!!!

Er der andre der føler sig som en dårlig mor en gang i mellem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2009

Honningblomst

Mormilla skriver:

Ja vi bliver jo ved med at ha problemer når det gælder putte tid. Har prøvet alt synes jeg. Men der er bare ikke noget som hjælper!

Er begyndt at føle mig som en dårlig mor, fordi jeg ikke ved hvad jeg skal gøre mere!!! Er bare så ked af at vi skal ha den tur hver aften!!!

Er der andre der føler sig som en dårlig mor en gang i mellem?

Hvorfor..hvad sker der da??
nej, jeg føler mig aldrig som en dårlig mor..jeg er et menneske som alle andre og man kan sgu ikke altid være perfekt...men jeg ved jeg er en super mor og den bedste mine børn kan få.
Knus..

Anmeld

6. maj 2009

Mormilla

Eva skriver:

Hvorfor..hvad sker der da??
nej, jeg føler mig aldrig som en dårlig mor..jeg er et menneske som alle andre og man kan sgu ikke altid være perfekt...men jeg ved jeg er en super mor og den bedste mine børn kan få.
Knus..

Han gider ikke at sove han gir sig bare til at græde! Vi tager ham så op til os og så er han bare super glad. Men han vil bare hoppe rundt i vores seng. Vi kan ikke få ham til at ligge sig ned og slappe af Vi kan se at han er meget træt men han vil bare ikke sove!

Om dagen føler jeg mig os som den bedste mor!!! Men når det kommer til putte tid ved jeg ikke hvad jeg skal gøre. Føler at jeg burde vide det!

Anmeld

6. maj 2009

Honningblomst

Mormilla skriver:

Han gider ikke at sove han gir sig bare til at græde! Vi tager ham så op til os og så er han bare super glad. Men han vil bare hoppe rundt i vores seng. Vi kan ikke få ham til at ligge sig ned og slappe af Vi kan se at han er meget træt men han vil bare ikke sove!

Om dagen føler jeg mig os som den bedste mor!!! Men når det kommer til putte tid ved jeg ikke hvad jeg skal gøre. Føler at jeg burde vide det!

Og I er sikker på han ikke har ondt?
Hvor gammel er det han er??

Anmeld

6. maj 2009

Kristina V

Vi har været det samme igennem med vores datter. hun er nu 21 måneder, og det går rigtig fint.

Vi tog hende ikke op af senge når hun græd, for så græder hun bare for at komme op.
I stedet for satte vi os ved siden af hende og trøstede og fortalte at nu er der sove tid. Så sad vi og nussede lidt, sang en nat sang os så ud af døren. Den samme rutin kunne vi tage 7 gange før hun sov, men så stille og roligt fandt hun ud af at hun faktisk sku sove.

Nu putter vi hende og så er det det. De sidste par dage er hun endda selv kommet omkring kl 19 for at sige hun er træt..

Anmeld

6. maj 2009

Mormilla

Eva skriver:

Og I er sikker på han ikke har ondt?
Hvor gammel er det han er??

Hvor skulle han ha ondt? Han virker ikke som en der har ondt! Når han er oppe i vores seng er der slet ikke noget! Men man skal jo aldrig sige aldrig...

Han bliver 1år på søndag

Anmeld

6. maj 2009

Mormilla

Kristina V skriver:

Vi har været det samme igennem med vores datter. hun er nu 21 måneder, og det går rigtig fint.

Vi tog hende ikke op af senge når hun græd, for så græder hun bare for at komme op.
I stedet for satte vi os ved siden af hende og trøstede og fortalte at nu er der sove tid. Så sad vi og nussede lidt, sang en nat sang os så ud af døren. Den samme rutin kunne vi tage 7 gange før hun sov, men så stille og roligt fandt hun ud af at hun faktisk sku sove.

Nu putter vi hende og så er det det. De sidste par dage er hun endda selv kommet omkring kl 19 for at sige hun er træt..

Okay det vil jeg da prøve. Fordi det med at tage ham op til os i senge hjælper ikke!!!

Har prøvet det med at la ham græde og gå ind hver 7min. De første par dage gik det godt. Men nu er det bare galt igen

Anmeld

6. maj 2009

SaNiNa

Jeg har en veninde hvor hendes datter på 2 den gang ikke ville sove og de blev anbefalet at tage siden af sengen, så hun selv kunne stå op... det gjorde hun osse nogle ganske få dag hvor hun så lege i 5-10 og så gik hun selv i seng igen...

Anmeld

6. maj 2009

Honningblomst

Mormilla skriver:

Hvor skulle han ha ondt? Han virker ikke som en der har ondt! Når han er oppe i vores seng er der slet ikke noget! Men man skal jo aldrig sige aldrig...

Han bliver 1år på søndag

Mange børn har væske på ørerne og det kan jo gære ondt når de bliver lagt...men er det ikke tilfældet og er han virkelig træt, så skal du overbevise dig selv om at du er en god mor og at det er du fordi du ved at det bedste for ham er at han skal sove...børn kan mærke meget også hvis mor er i tvivl om det hun gør er rigtigt og hvis hun synes det er synd for barnet...put ham, syng en sang og sæt dig evt lige udenfor døren med døren åben sså han kan se dig eller høre dig...og så ellers ind og put igen og iign og igen og igen og igen...men gør det samme og beslut jer for hvad er bedst.
Jeg har haft ladet min den lille falde i søvn på sofaen, det virkede her...hans far putter ved ham til han sover...man må jo bare finde den måde som passer en bedst..
knus.

Anmeld

6. maj 2009

Mormilla

Sanne skriver:

Jeg har en veninde hvor hendes datter på 2 den gang ikke ville sove og de blev anbefalet at tage siden af sengen, så hun selv kunne stå op... det gjorde hun osse nogle ganske få dag hvor hun så lege i 5-10 og så gik hun selv i seng igen...

Han kan ikke gå i nu så det går nok ikke. Men tak skal du ha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.