Jeg skal gøre det nu.. Kan I hjælpe??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2012

Den lykkelige

NNL skriver:

Den tankegang der hjalp mig med at smide 15 kg, var at inden jeg spiste (eller drak) noget usundt, tænkte jeg på hvor meget jeg ville fortryde det de næste mange dage når jeg stod på vægten. Derfor kunne jeg holde mig fra det.

Jeg tillod også mig selv et lækkert måltid hver dag til aften, hvor der fx kunne være fløde i sovsen, men hvor jeg nøjedes med én portion.

Held og lykke!!

Kunne du spise lækker aftensmad hver aften uden at tage på?
Tillykke med du har tabt så meget.. hvor lang tid gjorde du det på og var det "bare" motion og sund kost??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2012

Den lykkelige

La´chrissen skriver:

Jeg mener det er fra kohberg. i en papkasse. jeg har købt dem i rema. de er ret gode. de er mørke i det men ikke med store grov mel stykker i.

Ok tak..

Anmeld

12. juli 2012

NNL

Den lykkelige skriver:

Kunne du spise lækker aftensmad hver aften uden at tage på?
Tillykke med du har tabt så meget.. hvor lang tid gjorde du det på og var det "bare" motion og sund kost??

Det var selvfølgelig ikke hver aften, men jeg havde noget at se frem til som gjorde det hele mere overskueligt

Jeg tabte de første 12 kg på ½ år (det var mit mål med 12 kg), det var via kost og motion. Jeg spiste meget usundt før. Har altid været en slank pige, men pludselig begyndte det at sætte sig, så jeg besluttede at tabe mig til min "normal" vægt. Da jeg så havde tabt det og været glad for det i et år, røg der 3 kg mere, fordi jeg tænkte at hvis jeg skulle have en rigtig flot krop skulle det være inden jeg blev gravid (hvilket jeg blev et par måneder efter)

Anmeld

12. juli 2012

..

Jeg har tabt 55 kg på ca 1 år. Jeg tabte i gennemsnit 5 kg om måneden ved at bruge madlog.dk.

Hvis du virkeligt er motiveret og vil det, så skal du bare tænke på at det slet ikke er så svært, du skal bare spise mindre end du forbruger.

I det år hvor jeg tabte mig, spiste jeg max 1000 kcal om dagen og så havde jeg en dag om måneden hvor jeg spiste hvad jeg havde lyst til fra morgen til aften - det virkede for mig og nu har jeg også holdt vægttabet i over 1 år.

Jeg er 170 cm og vejede 117 kg og vejer i dag 62 kg

Anmeld

13. juli 2012

Den lykkelige

Macrolf skriver:

Jeg har tabt 55 kg på ca 1 år. Jeg tabte i gennemsnit 5 kg om måneden ved at bruge madlog.dk.

Hvis du virkeligt er motiveret og vil det, så skal du bare tænke på at det slet ikke er så svært, du skal bare spise mindre end du forbruger.

I det år hvor jeg tabte mig, spiste jeg max 1000 kcal om dagen og så havde jeg en dag om måneden hvor jeg spiste hvad jeg havde lyst til fra morgen til aften - det virkede for mig og nu har jeg også holdt vægttabet i over 1 år.

Kan godt huske dig!! Du er så sej!! Endnu engang tillykke med det!! Var også medlem af "baby gruppen" på madlog sammen med dig og lurede din madlog.. Jeg synes dog det var meget få kalorier!! Så dyrkede du ikke motion ved siden af vel??
Jeg tror ikke jeg ville kunne klare det for kun 1000 kcal

Anmeld

16. juli 2012

..

Tak

Nej, jeg dyrkede slet ikke motion mens jeg tabte mig. Nu hvor jeg er på vedligehold, der løber jeg mellem 5-7 km 3 gange om ugen. Eller det vil sige at det gør jeg ikke lige nu pga smerter i skinneben, nu ruller jeg 10 km på rulleskøjter 3 gange om ugen.

De der max 1000 kcal om dagen er faktisk ikke så lidt, hvis bare det er magert kød og de rigtige grøntsager du spiser, så får du faktisk ret meget mad for det. Fx min grød om morgenen med 1 dl gryn og knap 3 dl vand, den mætter super godt og koster kun ca 150kcal.

Anmeld

16. juli 2012

OktoberMor

Den lykkelige skriver:

Jeg skal tabe ca 40 - 45 kg  shiiiiit!!! Jeg har før tabt mig 25 kg så ved jeg kan.. men tog så 22 kg på i graviditeten og igen 7 kg da jeg fik hormon spiral.. plus at jeg har en vildt dum tendens til at spise usundt/for meget når jeg er presset, minus overskud osv.. og gør det jo ikke bedre at jeg ikke har det super godt med mig selv og i mit liv.. men jeg vil gøre noget ved det og det skal være nu!!!

Jeg ville høre om i kan hjælpe med nogle ting (ikke sådan noget med motion, spise småt og ofte osv, det ved jeg godt )... Men som er godt at huske, citater der hjælper jer, ting i siger i hovedet når lysten til usundt er der aller mest, hvad spiser i af sunde alternativer til det usunde, osv osv.. Jeg har brug for ALLE råd jeg kan få!!!

Da jeg var på vægttab, der hjalp det mig virkelig meget at hænge små posters op rundt omkring, hvor der bla. stod.. Kom så, du kan jo godt, Du er for sej og Nej tak til dårlig selvtillid!

Men mit bedste citat jeg kan give videre er, Drøm - Kæmp - Opnå! 

Anmeld

16. juli 2012

Den lykkelige

Macrolf skriver:

Tak

Nej, jeg dyrkede slet ikke motion mens jeg tabte mig. Nu hvor jeg er på vedligehold, der løber jeg mellem 5-7 km 3 gange om ugen. Eller det vil sige at det gør jeg ikke lige nu pga smerter i skinneben, nu ruller jeg 10 km på rulleskøjter 3 gange om ugen.

De der max 1000 kcal om dagen er faktisk ikke så lidt, hvis bare det er magert kød og de rigtige grøntsager du spiser, så får du faktisk ret meget mad for det. Fx min grød om morgenen med 1 dl gryn og knap 3 dl vand, den mætter super godt og koster kun ca 150kcal.

Ja ok.. så flot du har opnået det!!
Hvad lavede du grøden af??  var det ikke noget med noget rug halløj?

Anmeld

16. juli 2012

Den lykkelige

OktoberMor skriver:

Da jeg var på vægttab, der hjalp det mig virkelig meget at hænge små posters op rundt omkring, hvor der bla. stod.. Kom så, du kan jo godt, Du er for sej og Nej tak til dårlig selvtillid!

Men mit bedste citat jeg kan give videre er, Drøm - Kæmp - Opnå! 

Ok tusind tak!
Ja godt citat..

Anmeld

16. juli 2012

Den lykkelige

Macrolf skriver:

Må jeg spørge om du har nogle før/efter billeder?? Jeg bliver så motiveret af det..  hvis du vil dele altså

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.