Den lykkelige skriver:
Jeg skal tabe ca 40 - 45 kg
shiiiiit!!! Jeg har før tabt mig 25 kg så ved jeg kan.. men tog så 22 kg på i graviditeten og igen 7 kg da jeg fik hormon spiral.. plus at jeg har en vildt dum tendens til at spise usundt/for meget når jeg er presset, minus overskud osv.. og gør det jo ikke bedre at jeg ikke har det super godt med mig selv og i mit liv.. men jeg vil gøre noget ved det og det skal være nu!!!
Jeg ville høre om i kan hjælpe med nogle ting (ikke sådan noget med motion, spise småt og ofte osv, det ved jeg godt
)... Men som er godt at huske, citater der hjælper jer, ting i siger i hovedet når lysten til usundt er der aller mest, hvad spiser i af sunde alternativer til det usunde, osv osv.. Jeg har brug for ALLE råd jeg kan få!!!
Jeg har selv tabt mig RIGTIG meget i det sidste 1½ år. Og jeg har bla. brugt at tænke "Har jeg virkelig brug for den her og hvad giver den mig" ( hvis det var noget usundt) og 9 ud af 10 gange har jeg så ladet være. Og det bliver nemmere for hver gang. Jeg fik altid dårlig samvittighed når jeg havde guffet en pose chips, en mars bar, what ever og den følelse genkaldte jeg mig så INDEN jeg spiste det. I dag spiser jeg stort set aldrig chips osv, og jeg savner det ikke.
Som alternativer spiser jeg blomkålsbuketter, gulerødder, riskiks med ost ( elsker dem
) tomater, grovbrød med malt og kartofler ( noget jeg selv bager). Drikker kun pepsi max hvis jeg skal ha sodavand ( sukkerfri) ellers vand/saft. Og én dag om ugen ( her er det fredag eller lørdag) spiser jeg så et eller andet jeg har haft lyst til længe. Så skal man bare huske at nyde det den dag 
Held og lykke med det, husk update 
Super flot du før har tabt 25 kg
Anmeld