Nutrilett og Allevo til salg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
30. juli 2012

Zafir

xoxotasha skriver:

Jeg synes ikke nutrilett klumper eller smager af pulver.

Jeg gør det at jeg ryster det i en shaker (en mel-jævner bøtte kan også bruges ) og så hælder jeg det på en ½liters flaske og smider den i fryseren 10min så den er helt kold. Det smager vildt godt. Nærmest som alm. usund jordbær milkshake

Jeg spiser chokoen Og der tager jeg lige og napper stavblenderen, hvis jeg er hjemme også kværner den med 2 isternninger Så er den også fjong

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

Zelinasmor

Zafir skriver:

Den er fin. Jeg sender dig en pb med hendes mailadresse

Super

Anmeld

30. juli 2012

FrkT

xoxotasha skriver:

Jeg synes ikke nutrilett klumper eller smager af pulver.

Jeg gør det at jeg ryster det i en shaker (en mel-jævner bøtte kan også bruges ) og så hælder jeg det på en ½liters flaske og smider den i fryseren 10min så den er helt kold. Det smager vildt godt. Nærmest som alm. usund jordbær milkshake

Okay, kan være det er Nutrilett jeg må prøve så.... ville bare ønske man kunne købe 1 brev i butikkerne i stedet for 1 hel pakke, for det er dyrt, hvis man ikke kan lide det...

Købte 3 af de helt store pakker Nupo (dem med 1 uge x 6 måltider) til 280 i Bilka, en med choko, en med jordbær og en med café latte, og den eneste jeg kan drikke er den med jordbær - og det er ingen nydelse... så det er sq lidt surt, og jeg føler mig lidt dumt at jeg købte så store pakker, når jeg ikke engang kan lide det - men jeg tænkte bare på at spare penge ved at købe de store pakker, da det jo ER hammer dyrt... tsk tsk!

Ved du hvordan næringsindholdet er i Nupo vs. Nutrilett vs. Allevo?

Anmeld

30. juli 2012

Zelinasmor

FrkT skriver:

Okay, kan være det er Nutrilett jeg må prøve så.... ville bare ønske man kunne købe 1 brev i butikkerne i stedet for 1 hel pakke, for det er dyrt, hvis man ikke kan lide det...

Købte 3 af de helt store pakker Nupo (dem med 1 uge x 6 måltider) til 280 i Bilka, en med choko, en med jordbær og en med café latte, og den eneste jeg kan drikke er den med jordbær - og det er ingen nydelse... så det er sq lidt surt, og jeg føler mig lidt dumt at jeg købte så store pakker, når jeg ikke engang kan lide det - men jeg tænkte bare på at spare penge ved at købe de store pakker, da det jo ER hammer dyrt... tsk tsk!

Ved du hvordan næringsindholdet er i Nupo vs. Nutrilett vs. Allevo?

Det er også surt nu når du ikke kan li det.  Mener nupo og nutrilett har samme antal kcal, protein osv osv. Allevo indeholder lidt flere kcal. Også fordi det skal blandes med mælk og ikke vand. Kcal fra

Mælk tæller jo også 

Anmeld

30. juli 2012

FrkT

xoxotasha skriver:

Det er også surt nu når du ikke kan li det.  Mener nupo og nutrilett har samme antal kcal, protein osv osv. Allevo indeholder lidt flere kcal. Også fordi det skal blandes med mælk og ikke vand. Kcal fra

Mælk tæller jo også 

Okay, så er det jo klart at foretrække Nutrilett frem for Allevo, selvom Allevo SER lækrere ud på pakken - men igen, sådan noget kan snyde vildt meget!

Anmeld

30. juli 2012

Zelinasmor

FrkT skriver:

Okay, så er det jo klart at foretrække Nutrilett frem for Allevo, selvom Allevo SER lækrere ud på pakken - men igen, sådan noget kan snyde vildt meget!

Meget! Altså vi er jo alle forskellige. Så nogen kan måske bedre li Allevo frem for Nutrilett. Men jeg holder min kun til nutrilett når der skal smides et par kilo  Det er ikke så hårdt når det smager godt.

Anmeld

30. juli 2012

FrkT

xoxotasha skriver:

Meget! Altså vi er jo alle forskellige. Så nogen kan måske bedre li Allevo frem for Nutrilett. Men jeg holder min kun til nutrilett når der skal smides et par kilo  Det er ikke så hårdt når det smager godt.

Nej det er jo det 

Anmeld

30. juli 2012

Zafir

Jeg syntes nutrilett smager bedst Også blander jeg det med mælk om morgenen, når jeg er hjemme Måms (selvom der står vand på pakken, så smager det altså godt).

Men om middagen er det 'bare' med vand.
Også spiser jeg et par skriver knækbrød med banan, for ellers bliver jeg helt gak, hvis jeg ikke får noget at tygge.

Men det er heller ikke så hardcore kur jeg er på.

Min kalder jeg 'hverdags'kur, fordi den mest handler om at undlade at spise usundt til morgenmad/frokost i hverdagen, som jeg ellers er slem til

Anmeld

30. juli 2012

FrkT

Zafir skriver:

Jeg syntes nutrilett smager bedst Også blander jeg det med mælk om morgenen, når jeg er hjemme Måms (selvom der står vand på pakken, så smager det altså godt).

Men om middagen er det 'bare' med vand.
Også spiser jeg et par skriver knækbrød med banan, for ellers bliver jeg helt gak, hvis jeg ikke får noget at tygge.

Men det er heller ikke så hardcore kur jeg er på.

Min kalder jeg 'hverdags'kur, fordi den mest handler om at undlade at spise usundt til morgenmad/frokost i hverdagen, som jeg ellers er slem til

Det lyder også fornuftigt  Du ligner nu heller ikke en der trænger til at tabe dig!

Jeg har selv tabt næsten 10 kg på Nupo, som jeg har været på i lidt under en måned (4 uger i dag faktisk), hvor jeg har spist normal aftensmad til. Men det er ikke så fedt, når man ikke kan lide 2 ud af de 3 produkter man har købt, hi hi. Så næste gang prøver jeg også Nutrilett!

Anmeld

30. juli 2012

Zafir

FrkT skriver:

Det lyder også fornuftigt  Du ligner nu heller ikke en der trænger til at tabe dig!

Jeg har selv tabt næsten 10 kg på Nupo, som jeg har været på i lidt under en måned (4 uger i dag faktisk), hvor jeg har spist normal aftensmad til. Men det er ikke så fedt, når man ikke kan lide 2 ud af de 3 produkter man har købt, hi hi. Så næste gang prøver jeg også Nutrilett!

Hhmmmm... Altsåååå Jeg er pt i en 40(42)... og jeg vil MEGET gerne ned i en 38(40) eller en ren 38. Men det handler om at jeg skal smide 5-7 kg også skal jeg igang med at bruge min gode hoolaring på daglig basis. Den har ligget stille siden jeg blev stereliseret... Så kunne jeg jo ikke i en periode... også er jeg ikke kommet igang igen.

men Nutrilett holder mig fra fx at købe junk-food til frokost og det er helt perfekt

Også skla jeg ikke tænke over min aftensmad. Men når jeg er hjemme og har weekend og sådan, så spiser jeg almindelig frokost og morgenmad med familien

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.