Nutrilett og Allevo til salg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
29. juli 2012

Kofoed.

FrkT skriver:

Altså, hvis jeg selv er interesseret i at købe, muligvis, så er det vel ikke så underligt at jeg ikke vil give 90 kr (selvom det er inkl porto) for en ikke fuld pakke, som kan købes i butikkerne til 90 kr for en fuld pakke... 

Nu har du jo rettet i teksten, så nu er det fair nok formuleret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2012

FrkT

Kofoed. skriver:

Nu har du jo rettet i teksten, så nu er det fair nok formuleret

Rettet i teksten? Ja men det var da før dit svar. 

Men det er nu også ligegyldigt. For i hvert fald kunne jeg være ligeglad med hvad sælger forlanger, hvis ikke jeg selv var interesseret i at købe.... og det var derfor jeg skrev som jeg gjorde, for at sælger kunne se at det ikke er fordi jeg er en nærrigrøv.... så det var bestemt ikke for at ødelægge sælgers salgsmuligheder 

Men jo, du har ret.

Anmeld

30. juli 2012

Zelinasmor

Zafir skriver:

Tror det er det hele. Så vil jeg spørge hende. En samlet pris på alle pakkerne du har (også nupo og allevo).

Okay  Jamen synes du/i skal komme med et bud så  Så finder vi nok ud det.

Anmeld

30. juli 2012

Zelinasmor

FrkT skriver:

Så i dag at Nupo, Nutrilett og Allevo kan fås til 90 kr for en hel pakke i Fakta og vist nok også Kiwi.... så jeg vil nok ikke give 90?

Men vil gerne vide hvordan du synes Nutrilett og Allevo smager i forhold til hinanden? Altså hvilken er bedst? Er på nupo lige nu, men det smager sq ikke særlig godt - kun jordbæren kan jeg lide...

Har ikke selv set det til den pris  Altså jeg går jo bare efter hvad jeg selv har givet.  Jeg synes nutrilett er den absolut bedste. Slet ingen tvivl. Derefter allevo fordi det bliver blandet med mælk, så den er mere cremet. Nupo er i følge mig den dårligste. 

Anmeld

30. juli 2012

FrkT

xoxotasha skriver:

Har ikke selv set det til den pris  Altså jeg går jo bare efter hvad jeg selv har givet.  Jeg synes nutrilett er den absolut bedste. Slet ingen tvivl. Derefter allevo fordi det bliver blandet med mælk, så den er mere cremet. Nupo er i følge mig den dårligste. 

Jeg synes heller ikke Nupo smager godt. Hvordan er forskellen mellem Nupo og Nutrilett? Synes man kan smage det der proteinpulver forfærdelig meget i Nupoen, selv når jeg blander den op med meget mere vand end der står. Og så kan jeg også kun få klumperne ud i Nupoen hvis jeg blender det...

Anmeld

30. juli 2012

Zafir

xoxotasha skriver:

Okay  Jamen synes du/i skal komme med et bud så  Så finder vi nok ud det.

Jeg har lige skrevet til hende. Så kan hun lige komme med et bud,så vender jeg tilbage senere.

Anmeld

30. juli 2012

Zafir

NU har min veninde svaret. HUn er ikke så vild med jordbær, så byder 200 kr for det hele samlet. Og ellers så 125 kr for choko og suppen.

Anmeld

30. juli 2012

Zelinasmor

Zafir skriver:

NU har min veninde svaret. HUn er ikke så vild med jordbær, så byder 200 kr for det hele samlet. Og ellers så 125 kr for choko og suppen.

Vi kan godt sige 125 for suppen og choko, men portoen skal hun også betale så. De 2 pakker har kostet 280 kr tilsammen. Så hvis jeg skal betale porto ud af de 125kr så synes jeg det er for lidt

Anmeld

30. juli 2012

Zelinasmor

FrkT skriver:

Jeg synes heller ikke Nupo smager godt. Hvordan er forskellen mellem Nupo og Nutrilett? Synes man kan smage det der proteinpulver forfærdelig meget i Nupoen, selv når jeg blander den op med meget mere vand end der står. Og så kan jeg også kun få klumperne ud i Nupoen hvis jeg blender det...

Jeg synes ikke nutrilett klumper eller smager af pulver.

Jeg gør det at jeg ryster det i en shaker (en mel-jævner bøtte kan også bruges ) og så hælder jeg det på en ½liters flaske og smider den i fryseren 10min så den er helt kold. Det smager vildt godt. Nærmest som alm. usund jordbær milkshake

Anmeld

30. juli 2012

Zafir

xoxotasha skriver:

Vi kan godt sige 125 for suppen og choko, men portoen skal hun også betale så. De 2 pakker har kostet 280 kr tilsammen. Så hvis jeg skal betale porto ud af de 125kr så synes jeg det er for lidt

Den er fin. Jeg sender dig en pb med hendes mailadresse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.