Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Barnepigen skriver: Det er en flot kjole du har fundet.Synes begge sko er pæne, men synes du skal vælge dem der sidder bedst. Jeg har fundet en som kan i fåes i nogle forskellig farver også er den ikke så dyr. http://www.hm.com/dk/product/98799?article=98799-B#article=98799-C
Det er en flot kjole du har fundet.Synes begge sko er pæne, men synes du skal vælge dem der sidder bedst.
Jeg har fundet en som kan i fåes i nogle forskellig farver også er den ikke så dyr.
http://www.hm.com/dk/product/98799?article=98799-B#article=98799-C
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Miss BananaHammock skriver: Skal nok opdatere med billeder Har lavet en bryllupstråd som jeg bare tænker jeg ligger dem ind i når det er.Og tak!
Skal nok opdatere med billeder Har lavet en bryllupstråd som jeg bare tænker jeg ligger dem ind i når det er.Og tak!
Så må jeg huske at gå ind og tjekke den en gang i mellem.
Bryllupper er bare noget helt specielt, og en brud stråler så meget af lykke og glæde. Jge håber, at det bliver en helt fantastisk dag for jer
Putomanen skriver: Så må jeg huske at gå ind og tjekke den en gang i mellem. Bryllupper er bare noget helt specielt, og en brud stråler så meget af lykke og glæde. Jge håber, at det bliver en helt fantastisk dag for jer
Super fine sager.
Håber I får en skøn dag.
Vi blev gift på rådhuset i efteråret og det var bare så hyggeligt, intimt og romantisk - nøjagtigt som vi gerne ville have det.
FruK skriver: Super fine sager. Håber I får en skøn dag. Vi blev gift på rådhuset i efteråret og det var bare så hyggeligt, intimt og romantisk - nøjagtigt som vi gerne ville have det.
Faldt lige over din tråd her, og ville da bare sige at du må have været en smuk brud
Skøn kjole og skønne sko, og så til billige penge, fantastisk
Tillykke med brylluppet, håber I havde en fantastisk dag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128